• Gelicapelica

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

elith skrev 2012-09-22 18:11:16 följande:
    Ingen mens här än! Men har ont i brösten å lite mag värk till å från och mår illa. Så den kommer väl kanske snart :/
    håller tummarna!!!
  • Gelicapelica
    Rufsi 406 skrev 2012-09-25 09:18:05 följande:
    Ni som ätit pergo och fått äl och sedan haft uppehåll en månad, har ni fått egen äl då? Har bim vilken dag som helst. Brösten känns som blåmärken, jag har haft molvärk i några dagar och mår lätt illa till och från också. Idag kom kraftigare värk, men tycker inte alls det är helt samma som min vanliga mensvärk. Det hugger till och ilar i underlivet då och då samt drar på höger sida.

jag har precis så me denna månaden.. nu har jag ju iofs ätit pergo så det kan förklara en hel del... men jag antar att det bara är att vänta o se... har bim på fredag eller lördag.

Håller tummarna för dig!!

• Gelicapelica
    FridaF skrev 2012-09-25 09:32:21 följande:
    Har också bim tors-lördag... Inte ens sugen på att testa trots alla vanliga luriga symptom, antar jag blivit besviken tillräckligt...
    Känns som att jag mest vill lägga mig och dö, inatt drömde jag att jag var på äp. Förra veckan drömde jag att jag fick tvillingar och just innan jag blev väckt hade min son förvandlats till en griskulting jag jagade. Känns som att jag blir tokig snart

usch!!

håller verkligen alla tummar jag kan för er!
    jobbigt när tabletterna ger symptom som är likadana som en ev. graviditet.... man blir verkligen knäpp... man vill inte känna efter, men kan inte låta bli det helelr :-/

• Gelicapelica

Så det är så man ska göra? Stirra på det tills det blir rätt resultat?

Usch har haft en sååå jobbig dag! Hela eftermiddagen har jag mått skitilla...

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)