Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Testade i morse iom jag har ganska rejäla symptom, det var SUPER neg..... Undrar om det är kört nu eller det är för tidigt? Har på bim på tisdag. Kroppen spelar mig nog ett jävla spratt.

• Förväntansfull0406

Min mens är extremt punktlig, nästan på klockslaget..... Så har min mens inte kommit på onsdag behöver jag nog inte ens testa. Fast det gör man ändå )

• Förväntansfull0406

Gelicapelica: Där ser man! Känns ju gött!

Har iaf ägglossat, fick brev idag och det visade fin ägglossning. Nu är det ju upp till "naturen" att avgöra. Ska ju mer till än en bra äl för att en bebis ska börja växa därinne! Men man slappnar av på ett annat vis. Det kan ju ta tid ändå som för alla par, även de utan problem.

• Förväntansfull0406

Ja du rue. Underbart att man hittat en tråd för andra är som en själv. Känns som alla bara blir gravida så fort de luftar mannens kalsonger ( kul för dom såklart men det gör ont ändå

• Förväntansfull0406

Om pergon funkar på dej så ska den stabilisera cykeln, det är ju meningen att man ska ägglossa på dom och gör man det så kan man räkna med mens 14 dagar efter äl. Allt hänger bara på att man faktiskt ägglossat :-//

• Förväntansfull0406

Min första pergo kur gick åt skogen. Fick mens i morse.... Bröt ihop men vad fan hjälper det? Nu ska jag försöka lägga fokus på allt som ska komma närmaste månaderna. Jag måste skuta pressa mig såhär... Däremot tänkte jag kolla med er om ni vet hur Bisolvon funkar, har hört att det ska tunna ut och göra det lättare för simmarna att ta sig in liksom. Vad vet ni om detta?

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)