Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Ja, jag ser då ett streck iaf!!! Wiih! Grattis!

• Lillebrorsfaster
    snosan skrev 2013-06-04 20:48:29 följande:
    ja jag hoppas verkligen de är stakare imorn då jag testar med morgonurinet!!
    Är nervös, har typ hjärtklappning bara jag tänker att de kanske är ett plus! :D

Tack tack, var orolig att det är för svagt, men de brukar väl vara så att ett sträck oavsett styrka är pos? 
    Ja, det är iaf vad jag hört och sett. Men kolla du med morgonurin också för säkerhetsskull. Svårt att somna inatt...
  • Lillebrorsfaster
    snosan skrev 2013-06-04 20:54:18 följande:
    ska kolla de :D oja,men är ju så trött nu så att jag tar dagliga powernap! så kanske slocknar ändå :D
    Gravidietstecken...sov gott! :)
  • Lillebrorsfaster

Rue: VUL gick bra, det såg bra ut och hade utvecklats som det skulle.. Hade inga ältest i helgen och var bortrest, med maken som tur var, och hade jättemycket mensvärk torsdag-fredag. Så i så fall fick jag äl 15e dagen. Hoppas på det och att jag slipper fler kurer så klart!

Din huvudvärk, illamående etc låter inte kul! Hoppas detta var vad som behövdes för er också! Och att det var första och sista kuren! :)

• Lillebrorsfaster

Intressant, Förväntansfull. Jag brukar dock ha en massa "symptom" efter äl i vanliga fall. Så det blir nog ingen skillnad..har en vän som säger att "den dagen du inte känner något överhuvudtaget, då är du gravid"..jag tror mest på det. ;) nu vet jag i te ens om jag haft någon, bara troligen. Ska försöka vänta till två veckor efter i fredags (då jag tror att jag hade äl pga mensvärk) och ta det därifrån, OM jag nu kan vara så cool..inte känt hittills...;)

• Lillebrorsfaster

Jag tror fanemej inte att jag har haft någon äl! Blir sååå frustrerad! Vilken cykeldag har ni fått äl på efter pergotimekuren, kan den vara sen så den fortfarande inte kommit?! Är på dag 19.

• Lillebrorsfaster
    LängtansBlåaBlomma skrev 2013-06-15 10:24:33 följande:
    Fiia: ca 8 mm har jag hört är optimalt. Under 6 mm anses kunna försvåra.
    8 mm, trodde de skulle vara mellan 18-24 mm..nu måste jag ha blandat ihop något?1 
  • Lillebrorsfaster
    Rue skrev 2013-06-18 20:26:25 följande:
    Ägget är ca 22 när det lossnar, kanske det du tänker på Lillebrorsfaster?
    Ja men herregud, nu läste jag inte ordentligt! Slemhinnan va det förstås...många mm att hålla reda på ;)
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)