-
Jag fick till slut ÄL på dag 28...Irmeline skrev 2013-06-29 22:48:12 följande:På dag 18 idag och negativa äl test fortfarande. De två andra kurerna jag åt fick jag pos dag 16 resp dag 17 och äl dag 17 resp 19. Hoppas det blev nån blåsa denna kuren... -
Lyckades inte på första kuren, precis fått mens. Men jag fick äl på första kuren - iaf enligt ältest, och jag hade jättemycket värk - precis som jag har haft när jag har haft egen äl, så jag tror att jag hade det. Skulle ni då ha tagit enkel eller dubbel kur vid nästa försök? Jag får bara två uppsättningar till, så antingen får jag köra två enkelkurer, eller en dubbelkur. För läkaren vill inte skriva ut mer för att jag har "för bra värden". Vad skulle ni göra?!
-
Tack för inputen Rue! Du har nog rätt! Väntar på kallelse från fert.klinik inom 1-2 månader. Så jag "roar" mig med pergo under tiden..
-
Vad glad jag är att jag slängde ut frågan. Då kör jag på enkel..tack förväntansfull0406! 1-2 mån till ivf. Så jag tänker att pergo kör jag på tiden fram tills dess...
-
Ja. Det är stort, men det känns bra, äntligen! Hoppas bara att det går vägen, eller hoppas att vi inte ens kommer dit förstås..
-
Läkaren sa att jag fick göra som jag vill snosan, äta två enkla till eller en dubbel. Men jag har ju bara ätit en enkelkur hittills. Hade du då tagit en dubbel?
-
Jag är övertygad! Enkelkur it is! :)
-
Jag måste kolla om jag har överstimulerats..snosan skrev 2013-07-04 10:40:33 följande:Men en enkelkur är ju inte mycket, sen är ju frågan om du får komma in å kolla med ul om du blir överstimulerad
de får ju inte jag så lite mer e chansning för mig...
vet inte hur många kurer du har kvar, men de brukar ju rekommendera att man kör 2ggr enkel sen ökar till dubbel :)
Sen beror de väl på hur du mått av enkelkuren oxå, jag hade noll biverkningar av enkel medans av dubbel så
trodde jag äggstockarna skulle explodera :)
Har inte haft några biverkningar alls egentligen. Av enkel. Och överstimulerades inte heller av enkel. Men det där med exploderande äggstockar låter lite skrämmande tycker jag... -
17 mm har jag för mig. Men fick inte äl förrän cd 28 iaf efter det. Enkelkur.
-
Fint! Har du skrivit själv?!
-
Åh! Grattis Rue!!!
-
Hoppas på äl dag 28, vilket är på söndag. Så blev det senaste pergotime omgången...så hoppas, hoppas...
-
Grattis Theresan! Va roligt!!!
-
Gravid. Plussade idag på andra pergotimekuren! :)