Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
jag har börjat småkrampa i höger äggstock tror jag... Är det bra? har aldrig känt det innan och nu är det en pulserande känsla!
jaha... då har jag varit på mitt vul....
blev itne jätteklok kan jag ju säga...
Han såg en äggblåsa på ca 15 mm, men han trodde att jag ev redan kunde haft äl på andra sidan... då slemhinnan såg ut som det...
Det posistiva var dock att slemhinnan var tjockare denna gången ![]()
De tog blodprov för att kolla om jag haft äl som jag får svar på när nästa mens förhoppningsvis inte kommer...
jaja.... får väl se om två veckor helt enkelt...
aha!
då hoppas jag att jag hade i måndags-tisdags ![]()
Snosan:
Jag fick bara metformin utskrivet när jag blev gravid med dottern (tror det va det som gjorde det då)
Hur ska du äta metforminen?
Jag får reda på när jag ringer vid nästa mens om jag ska äta dubbel kur.
ska du ta en varje morgon?
dom har tagit blodprov idag för att se om jag har haft äl, har jag itne det så fattade jag det som att jag får dubbel dos nästa månad!
nä jag va bara på dag 13, men han trodde att jag kunde ha haft väldigt tidig äl så redan i måndags typ...
han nämnde inget om att jag inte kunde ta nu... hna tog tre olika sorters prover.
Jag har metformin kvar hemma så jag funderar på om man kanske ska prova det nästa kur...
Jag läste en undersökning om att metformin+pergotime ger ett bättre resultat
typ att 27% blev gravida!
lantisen02: ett jättestort grattis!!!
jag vet itne om jag har pco...
men jag va på KK innan jag fick dottern och hon nmde då att hon trodde att jag hade det.
Jag har förmodligtvis inte äl så ofta, acne och viktproblem. (har dock gjort en gastric bypass för två år sen)