Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Tack pepsi:)jag längtar till jag kan börja testa . Är på äl + 4-5 :)
Tack pepsi:)jag längtar till jag kan börja testa . Är på äl + 4-5 :)
Pepsi: vilken dag är du på? Du vet jag fick min äl skit sent denna gången, typ dag 20 så ge inte upp! Gör man det kanske man missar den:) just nu så är jag själv lite vilsen, fick en blodstrimma på pappret förut, är på äl+9 och känns lite tidigt än med mens men på något sätt så känns det som det är den som är på gång:(
Exakt :) hur går det för er töser? Jag känner mig ledsen, drömde i natt att jag amma en bäbis och det var en sån härlig känsla. Indra om man någon gång kommer höra det?; /
Pepsi: Ja man räknar från första mensdag!
Fatta att jag blev chockad! Jag trodde jag hade fått mens, men så idag har jag inte haft nått rött på pappret så jag tänkte jag testar, och fick detta. Är lite glad!

Helt sjukt!
Tack gelica:) men det kommer lite ljusrosa på pappret när jag varit på toa. Har ju iofs varit lite smått sedan ett par dagar.
Pepsi; tack sötis:) jag köpte ett clearblue idag och fick ett plus:) det skadar inte och testa med lite olika för dom kan ju ge lite olika resultat:)
Snosan : Gud va roligt. Känns som ett steg närmare:)
Snosan: vet exakt! Blev nästan gladare när jag fick glad gubbe än plus. Har försökt nästan tre år så det känns som man har varit utan äl hela tiden så jag tror skarpt på pergo !
Snosan: det blev plus på andra försöket med enkelkur . Jag tänker att det inte kan va sant! Trodde jag inte kunde bli med barn typ:)