• CupcakeDream

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Choklaa: tack:) det ska jag göra, synd bara jag jobbar i hemtjänsten vilket innebär mycket städ och lyft. Men antar att andra har klarat det så:) är du gravid

• CupcakeDream

Chokla: hade du med en blödning i början? För jag har fått från och till lite rosa på pappret sedan jag plussa. Är lite små orolig.

Pepsi: ja ta teststickor! För jag fick höjning så det syntes massor på Stickan men inget på digitala och sen tog jag digitala dagen efter och då visade det pos. Du kan ju ta många fler test om du har stickor:)
    Jag har oxå kollat och varit i tråden ett litet tag och jag hoppas du med blir gravid. Jag är med överviktig så jag vet hur det är. Kram

• CupcakeDream

Elith: är det mycket blod? Jag trodde med jag fått mens men så fick jag plus när jag märkte att det aldrig kom igång!

• CupcakeDream

Choklaa: för mig va det så, jag hade tagit ett test på söndag morgon som visade blankt:) på söndag eftermiddag satt jag och min mamma bl.a. Och pysslade och gjorde smällkarameller, då känner jag bara hur det hugger till som fan där nere, då skojade jag med mamma och sa att DÄR! befruktade min sambo mig:) Detta var ca 9 dagar efter äl test. Dagen efter hade jag lite blod på pappret så jag tänkte att det var mensen som började. Men på onsdagen testade jag pos på gravtest!:) känns helt sjukt!

• CupcakeDream

Choklaa: jag fick bara ett i taget så jag har inget kvar, har märkt att vissa får flera åt gången. Har du inga kvar?

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)