• Pepsi

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Rue skrev 2013-06-19 19:26:10 följande:
    Jag tror jag plussat.... Bim idag el imon. Tog ett test på kvällen nu för skojs skull och höll på att trilla omkull när streck 2 kom! Var ganska starkt men ska kolla på morgonen imon innan jag säger ngt till sambon- ett missfall i dec tog lite knäcken på oss så vill inte ge falska förhoppningar. OM det ser likadant ut imon så blev det på första omgången!

Grattis! Det borde se likadant ut imorgonbitti
  • Pepsi
    Rue skrev 2013-06-19 19:49:36 följande:
    Tack! Vill helst att det ska vara starkare. Var väldigt synligt men inte lika starkt som kontrollstrecket- sist jag va gravid va de lika starka. Kan ju vara Bim imon ist för idag, lite osäker. Men pergo ger inte spökstreck väl?

Mitt första streck den här gången var inte lika starkt Men väntade ett par dagar och tog ett digitalt o det visade gravid Pergotime ger inga spökstreck, för du hade inte tagit någon ägglossningsspruta?
  • Pepsi
    Rue skrev 2013-06-19 21:09:51 följande:
    Nä ingen spruta, enkeldos pergo bara. Hoppas! Testar imon igen!

Men dåså, då ska du se att det är två streck eller ett plus imorgonbitti
  • Pepsi
    Mizzii skrev 2013-06-20 05:42:32 följande:
    Idag är det dags för återbesök på kvinnokliniken för att få svar om varför jag fått mina MF.... Nervös och orolig Nervös för att de inte funnit något fel och enormt orolig att de inte hjälper mig med mediciner osv i förebyggande syfte   

Lycka till! Jag håller tummarna för att de kan hjälpa er så ni snart får er lilla bebis!
  • Pepsi
    Rue skrev 2013-06-20 07:31:27 följande:
    2 streck idag med😄. Ska köpa med mig ett clearblue hem fr jobbet idag- sen måste jag nog våga tro på det.
    Härligt! Jag förstår precis vad du menar, jag har inte riktigt erkänt för mig själv att jag är gravid än. Vet inte om det är något slags försvar om det skulle gå åt skogen. Men två veckor till så är jag i vecka 12 och kan då förhoppningsvis andas ut och kanske smått erkänna vad som håller på och hända :)
  • Pepsi
    Rue skrev 2013-06-20 13:51:45 följande:
    Gravid 2-3 på clearblue idag, på eftermiddagen. Pepsi- hur 17 ska man klara av att inte oroa ihjäl sig närmsta månaderna? Fick ett ma i dec i v 9 så stressen finns ju. Men ska försöka bara vara lugn och glad och skåla i mitt alkoholfria imon . Mer öl till sambon😄

Ja du, om jag hade ett bra svar på det då hade jag varit glad Jag fick ett VuL i vecka 6 så det lugnade mig lite då Men det är nog bara o försöka ta det lugnt och sen tänka på att man inte kan göra något åt utgången Men vi ska ju hoppas att ni gör mig och snosan sällskap
  • Pepsi
    choklaa skrev 2013-06-22 13:31:33 följande:
    Avtog efter någon vecka. Tror i vecka 7-8-9 någongång.
    Okej tack :) Önskar att jag hade en barnmorska här hemma som man kunde ställa alla möjliga frågor till :P
  • Pepsi
    CupcakeDream skrev 2013-06-22 14:43:35 följande:
    Hur känner du dig pepsi?

Trött Och vissa dagar orolig, men det brukar hjälpa att sova en stund så brukar oron och tröttheten bli bättre Men man har ju tusen frågor oom hur det ska va och vad som är normalt
  • Pepsi
    Förväntansfull0406 skrev 2013-06-22 19:32:13 följande:
    Nu är det jag som har galet mycket hjärn spöken :,-( mina bröst är sååå ömma, bröstvårtorna är stora och mycket mörkare än vanligt. Jag tror fan också att jag fick en blödning när jag torkade mig precis, detta har aldrig hänt, jag är säker på att jag hade äl mån-tis för två veckor sedan, hadd JÄTTE starka stickor och rejält ont. Men är detta en början till mens så kommer jag fan balla ut fullkomligt. Det går väl bara inte?? Hur funkar nidblödning? Jag har bara fått det en gång och då var det pytte pytte lite i trosan. Plussade starkt då... Detta var mer på pappret.... Känns så hopplöst. (

Två dagar innan min bim så trodde jag att mensen hade kommit, det försavnn lika snabbt som det kom och tre dagar efter plussade jag Inte ska du ge upp! Tro mig, 8 pergotime kurer och ett missfall bakom mig...så vet jag att det känns hopplöst men tappa inte hoppet!! :)
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)