Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Tempen ligger nu på 36.7 och äl testet negativt, så antar att ägglossningen är över för denna månad, nu äre bara turen som ska infinna sig.
Tempen ligger nu på 36.7 och äl testet negativt, så antar att ägglossningen är över för denna månad, nu äre bara turen som ska infinna sig.
FridaF: dom säger att ca 4-6 dagar efter sista pergon brukar man få äl. Då är det nog inte helt omöjligt att du har det nu, jag fick första gången äl på cd30 och nu denna gång på cd18, så det är nog väldigt olika.
Nä alltså, jag litar mer på dom digitala testen faktiskt, för på dom andra får jag positivt hela tiden :P
Vi mös också tre dagar efter pos äl test, det måste ju räcka? Så maken får lite ledigt ett par dagar nu hihi ;)
Okej då känns det lite lugnande iaf! ;) är så skönt att ha nånstans att bolla tankar och funderingar med! Tack för att ni finns tjejer!!
Okej då känns det lite lugnande iaf! ;) är så skönt att ha nånstans att bolla tankar och funderingar med! Tack för att ni finns tjejer!!
Ja det gör vi, jag har BIM 24/9 :)
Stort, stort grattis!!!!
Jag har också Pco.
Jag har också svårt att gå ner i vikt, och sen acne. Inte så mycket kroppsbehåring dock men kanske lite mer än vad man normalt ska ha. Men jobbigast är ju acnen.