Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Håller absolut tummarna Frida! Är också inne i den eviga väntan på att få mens eller pluss :( så förbaskat jobbigt så det är inte klokt......
Håller absolut tummarna Frida! Är också inne i den eviga väntan på att få mens eller pluss :( så förbaskat jobbigt så det är inte klokt......
Cupcakedreame, då hade vi äl samtidigt då! :) är också väldigt otålig nu och vill veta! Men brösten har börjat ömma så antar att mensen är att vänta om några dagar :(
Är det många här i inne som fått ägglossning nästan varje gång med pergo, men inget plus istället?
Hur många kurer har du ätit? Nej det är ju inte det :(
Okej. Spännande med ivf, håller tummar för att det snart blir din tur och få ett plus! :)
Aj88, oj :S håller tummarna att du får ett plus nu då! Väntar också på bim efter tredje kur, men det känns negativt :/
Aj88, nej inte på den första men på dom två andra. Ja jag har BIM 24 :)
Häftigt Aj88!! Detsamma!! ;)
Cupcakedream. Jag är nästan 100 % säker på att mensen kommer om ett par dagar, har alla symtom på de som jag brukar :( så jag har skrivit till min läkare och frågat hur han tycker vi ska fortsätta. Om vi ska köra med pergotime igen eller inte. Vet inte om det ens är nån ide när man inte lyckas på tre gånger?
Aj88 känner ungefär som du, jätte ont i brösten och lite mens värk. Vill bara att den isf ska komma nu så man kan fortsätta vidare!
Cupcake, du har rätt! Jag får ju trots allt äl av pergon. Får se va läkaren har och säga :)