• Anonym

40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?

Ni kvinnor som är ifrån 40 och uppåt. Hur ofta har ni samlag och sex? Hur viktig är detta med sex för er? Eller har ni tröttnat på sex? Tacksam om ni ärligt kunde svara ärlig och uppriktigt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-14 19:35
    Någonting verkar ske med antingen mannen eller kvinnan mellan 40 och 50. Jag undrar om sex fortfarande är lika viktigt för kvinnor om vi höjer åldern till 45+.
  • Svar på tråden 40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?
  • Patrik 41
    VanillaT skrev 2012-04-15 22:38:35 följande:
    Viljan är inte problemet! Är 41 år... så det är bara att hitta nån att ha det med som e problemet!

Är man på 41 och söker också med ljus och lykta :)
  • Patrik 41
    VanillaT skrev 2012-04-15 22:45:11 följande:
    Ja... inte e det lätt inte! Eller som min polare säger "sänk dina krav" haha...

He he kanske det. Men då runkar jag hellre än att bli tillsammans med ngn nolla för sexets skull.
  • Patrik 41
    VanillaT skrev 2012-04-15 23:09:08 följande:
    Ja så klart!

Jag kan inte sänka mina krav :). Kan juh inte ligga m nån jag inte tänder på för att de tänder på mig. måste va någon speciell! 

När hade du sex senast då?
  • Anonym (tanten)

Är 51 år och har definitivt inte tröttnat på sex. Betydligt kåtare efter 40-45 är som ung. Däremot har jag tröttnat lite på den jag brukar ha sex med. Fixar det faktiskt hellre på egen hand. Blir ändå inte så ofta, kanske ett par ggr/vecka fast jag skulle vilja oftare. Samlag blir det nästan aldrig numera!

• Patrik 41
    Anonym (tanten) skrev 2012-04-16 07:36:59 följande:
    Är 51 år och har definitivt inte tröttnat på sex. Betydligt kåtare efter 40-45 är som ung. Däremot har jag tröttnat lite på den jag brukar ha sex med. Fixar det faktiskt hellre på egen hand. Blir ändå inte så ofta, kanske ett par ggr/vecka fast jag skulle vilja oftare. Samlag blir det nästan aldrig numera!

Hmm vi sitter i samma sits! Vore kul att komma i kontakt med dig! Vi kanske kunde ha mailkontakt? Finns på hejsan70@hotmail.se

Vore verkligen spännande om du hörde av dig!
  • Pentra

Vet inte om jag är mer eller mindre kåt än andra tjejer i min ålder, men jag vill gärna ha sex med partner 3-4 gånger i veckan. Tungan ute Sex med mig själv har jag vanligtvis oftare, men jag låter det inte alla gånger leda till orgasm…

/Pentra

• Patrik 41
    Pentra skrev 2012-04-16 07:51:23 följande:
    Vet inte om jag är mer eller mindre kåt än andra tjejer i min ålder, men jag vill gärna ha sex med partner 3-4 gånger i veckan.  Sex med mig själv har jag vanligtvis oftare, men jag låter det inte alla gånger leda till orgasm?

/Pentra

Varför låter du det inte gå till orgasm när du smeker dig själv?
  • Lovejoy

Har sex ca 5-6 ggr i veckan, är nöjd med det Glad, men vi har inte varit ihop så länge, bara 2 ½ år. Fast lust har man ju oftare, men ibland räcker inte tiden till....Är 49 år.

Svar på tråden 40+ kvinnor. Hur ofta vill ni ha sex?