• glad i livet

Hur haft analsex för att få stora skador?

Har lagt märke till att det pratas om olika otäcka skador efter analsex och undrar hur ni stackare som drabbats av det egentligen haft analsex? Är skadorna något som bara dyker upp utan att det har känts vid sex att det här är helt fel?

Förstår ju att små blödningar, bristningar och sånt lätt kan bildas vid analsex om man inte tar det varsamt och lyssnar på sin kropp men alla dessa enorma skador. Är det vid vanligt analsex de har uppkommit eller är det vid enormt våld?

Tycker det är ledsamt om analsex avskräcker folk pga skräckhistorier, görs det på rätt sätt så är det enormt skönt.      

• Svar på tråden Hur haft analsex för att få stora skador?
  • Anonym (ibland)
    Smulkaffe skrev 2012-04-16 11:05:14 följande:
    Kan bara vittna om att när jag har fingrat mig själv strax innanför mynningen så har mitt finger varit smutsigt efteråt trots att jag inte varit i behov av att bajsa. Vi är väl olika skapta i såna fall. Jag tycker inte att det känns fräscht att min kille skulle stoppa in dongen där.

Jag brukar kolla mig själv innan vi kör där bak, in på toa och stoppa in fingret. Är det "rester" kvar är det för att magen inte är helt som den ska vara och det sitter bara precis innanför, dvs jag har inte torkat mig ordentligt för allt har inte kommit ut. Då är det bara att tvätta av fingret och fortsätta göra rent tills det inte kommer ut mer, då är det rent sen (som i inget mer bajs). 

Ta och kolla en bild av hur ändtarmen ser ut och fungerar, det är en ringmuskel till längre upp och är du inte nödig ska ändtarmen vara tom.
  • Anonym (uuuh!)

Usch fy och bläää!

• Anonym (RÖVEN)
    Anonym (uuuh!) skrev 2012-04-16 13:04:47 följande:
    Usch fy och bläää!
    Hur kan man uttala sig om något man aldrig provat?
    Är allt som inte hör till "norm" sexet äckligt då eller? Enbart missionären och bara i muttan FY FÖRBARME om du skulle prova att göra något annat.
  • Anonym (Hur kom det upp?)
    Anonym skrev 2012-04-15 21:59:56 följande:
    Jag är inte drabbad själv men en vän till min mamma är drabbad av avföringsinkontinens. Han har inte varit utsatt för övergrepp utan helt vanligt analsex

Jag skulle vilja höra den konversationen!:"ursäkta om det luktar lite otrevligt, jag har lite analinkontinens efter lite väl saftigt analsexande. Ska det inte vara en kaka till?". Hur kommer en sådan här sak upp i dagligt tal?
  • Anonym
    Anonym (Hur kom det upp?) skrev 2012-04-16 21:12:06 följande:
    Jag skulle vilja höra den konversationen!:"ursäkta om det luktar lite otrevligt, jag har lite analinkontinens efter lite väl saftigt analsexande. Ska det inte vara en kaka till?". Hur kommer en sådan här sak upp i dagligt tal?
    Haha undebrar middagskonversation
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-15 17:14:15 följande:
    Det förekommer frekvent att folk som har analsex drabbas av avföringsinkontinens dvs att de läker avföring då de drabbats av skador på ringmuskeln. Det är inte särskillt kul för de som drabbas av detta då de tvingas använda analplugg eller blöja om det vill sig illa.

Analplugg används inte vid aföringsinkontinens. Analplugg är ett sexhjälpmedel.
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2012-04-16 08:15:54 följande:
    Ja, jag har lite svårt att veta det men eftersom att han har varit homsexuell hela sitt liv så borde ju han ha erfarenheter i hur man har analsex.
    När mamma har pratat om det så har hon bara berättat att han har sagt att det har blivit så genom åren, alltså ingen speciell händelse utan frekvent analsex. Ringmuskeln har blivit slapp

Så bara för att är homosexuell måste han ha erfarenhet av analsex? Du vet att homosexuella (bögar) är den människor där yterst få har analsex. Hetrosexuella har mera analsex än homosexuella.
  • Anonym

Skadorna uppkom på grund av att folk körde in den där bak utan att jag ville det. Jag har aldrig haft analsex och velat så jag har alltid stretat emot . Ont som fan gjorde det, och att gå på toa var jobbigt i säkert en vecka om inte mer. Kändes ungefär så som jag föreställer mig att det känns om nån körde upp en kniv. 

• Binary

Nu kommer säkert länkarna att sluta funka, men jag gav ett svar som summerar ganska bra i följande tråd:

www.familjeliv.se/Forum-9-192/m62158690.html

Svaret ser ut såhär:

Ok, Jag är inte den som är den, men jag får definitivt uppfattningen att de som är emot analsex hela tiden drar upp att det kommer att orsaka anal inkontinens hela tiden, men verkar inte backa upp det med mer än en åsikt, lite grann som religiösa fanatiker. Jag tänkte se om någon kan hitta en erkänd källa med efterforskningar som påvisar detta och visar att det inte bara är en fördom. Under tiden, ta en snabb titt på dessa, En del helt erkända källor som RFSU och RFSL, samt Wikipedia. Sedan en som jag tyvärr inte kan verifiera, men då den kollaborerar med övriga fick den följa med.

www.analsexguiden.se/myter_och_sanningar.html

sv.wikipedia.org/wiki/Analsex

www.rfsl.se/halsa/?p=1709

www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Praktikor/prakt...

Och bara för att klargöra, det är en jävla skillnad på analsex och anal våldtäkt.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
Svar på tråden Hur haft analsex för att få stora skador?