• glad i livet

Hur haft analsex för att få stora skador?

Har lagt märke till att det pratas om olika otäcka skador efter analsex och undrar hur ni stackare som drabbats av det egentligen haft analsex? Är skadorna något som bara dyker upp utan att det har känts vid sex att det här är helt fel?

Förstår ju att små blödningar, bristningar och sånt lätt kan bildas vid analsex om man inte tar det varsamt och lyssnar på sin kropp men alla dessa enorma skador. Är det vid vanligt analsex de har uppkommit eller är det vid enormt våld?

Tycker det är ledsamt om analsex avskräcker folk pga skräckhistorier, görs det på rätt sätt så är det enormt skönt.      

• Svar på tråden Hur haft analsex för att få stora skador?
  • Anonym (?)
    Novalie88 skrev 2012-04-21 18:58:30 följande:
    Du har inget som styrker det med andra ord.

Du har inget som styrker att det inte skulle vara så...
  • Anonym (?)
    Plutteli skrev 2012-04-21 19:00:10 följande:
    Enligt RFSL har ca 50% av alla provat analsex någon gång men bara ca 1-3% har analsex regelbundet, detta oavsett sexuell läggning. Det är alltså inte vanligare bland homosexuella män.
  • Novalie88

Men då är det inte vanligare bland hetrosexuella heller..
    Om de ej står specificerat.

Nej jag har inget som styrker de men tycker de låter konstigt så frågade bara rakt ut vart du fått de ifrån. O du ville ju inte svara så ..

• Anonym

Vissa gillar att bli fistade i röven dvs få hela handen eller överarmen inkört i röven

• Plutteli
    Novalie88 skrev 2012-04-21 19:10:52 följande:
    Men då är det inte vanligare bland hetrosexuella heller..
    Om de ej står specificerat.

Nej jag har inget som styrker de men tycker de låter konstigt så frågade bara rakt ut vart du fått de ifrån. O du ville ju inte svara så ..
    Å andra sidan skrev personen inget om att heterosexuella skulle ha analsex mer än homosexuella, bara att homosexuella inte har det mer än heterosexuella.
  • glad i livet

Tack för alla svar härinne, tyckte tråden utvecklades ganska bra till det viktiga i att ha analsex på rätt sätt.

• Anonym

Efter mycket analsex har det börjat läcka från min ända. 

• glad i livet
    Anonym skrev 2012-04-29 10:10:06 följande:
    Efter mycket analsex har det börjat läcka från min ända. 

Hur hade du då analsex? Gjorde det inte ont? Fick du inga förvarningar?
  • Insatt

Det enda som hänt är att jag inte längre kan ha analsex för att det känns obehagligt efter att män tryckt in kuken utan förberedelser eftersom de tittat för mkt på porr. Men inga problem med inkontinens.

• Anonym (Inte samma)
    Anonym (?) skrev 2012-04-21 19:03:03 följande:
    Du har inget som styrker att det inte skulle vara så...
    Men snälla, så där kan man inte resonera, då kan vem som helst påstå vad som helst och sedan säga "du kan inte bevisa att det inte är så!" Om någon påstår att det förhåller sig på ett visst sätt så är det också upp till denna person att påvisa att det stämmer, det är grunden både i vetenskapsteori och sunt förnuft.
Svar på tråden Hur haft analsex för att få stora skador?