Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

september 2012

Får jag hoppa in här? 20+3 idag väntar tredje barnet och Bf är 23 sep.

• lillabambi

Åh tack
    Bor i Dalarna och ska nog få min första flicka verkar de som bm var 98%säker
    Sover faktiskt väldigt olika från natt till natt ena natten super bra och nästa åt skogen har en del problem med foglossning kan tänka nig att de påverkar sömnen..

• lillabambi

Mysigt med stora barn när syskonen kommer.... Hur har hon tagit att de ska komma en bebis?
    Ja vi har väl förberett oss lite grann köpt lite tjejigare kläder fast finns ju i baktanken att de kan vara pojke. Men elakt nog så hoppas jag på tjej men blir såklart glad för pojke med
    Jag byter veckor på måndagar så går in i v 22 på måndag helt galet vad fort de gått
    Jag har en son som blir 6 år i juni och den minsta pojken blir 2 år i slutet av aug
    Har två små troll pojkar

• lillabambi

Välkommen hit spej väntar oxå min tredje har en pojke född 06 och den andra född 10 har Bf 23 sep så vi ligger ganska lika

Ja jag tycker ju att man borde kunna lita på de men man vet ju aldrig
    Ja vi har ett namn bestämt sen minsta sonen föddes har inte kollat kön innan så då garderade vi oss och har nu bestämt att blir de en tjej blir de äntligen en Jemina

• lillabambi

Ja fick faktiskt höra första gången i v 12 hos bm sen så har vi faktiskt en doppet så vi har lyssnat hemma två ggr köpte en sån vid förra graviditeten
    Ska oxå börja mäta nästa gång ska till bm den 4 juni
    Vi hyr ett väldigt stort hus som vi trivs bra i men har fått erbjudande om att köpa de men finns så mycket att göra på de så tror vi skippar de
    Det är på 190 kvm över och undervåning 6rum o kök och en super stor gård

• lillabambi

De är väldigt mysigt och vi är väl inte som person att de ska vara stilrent vi trivs och betalar inte multum i hyra
    Få när jag köpte den så beställde jag på babysound.se men såg att den sidan inte fanns mer angelsound kan man beställa på och då är dom ganska dyra tycärr

• lillabambi

Varför går du på så täta kontroller?
    Jag blev tyvärr av med jobbet för två veckor sen, jobbade som bitiksansvarig i en klädbutik som flyttade till annan ort så är alös har sökt lite nytt men de är svårt!
    Väntar på klartecken från akassan så då blir de att plugga upp lite ämnen bara, vad jobbar du med ?

Svar på tråden september 2012