Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

september 2012

Ja okej ja men de förstår jag att de känns tryggt med täta kontroller
    Ja de är tråkigt att vara arbetslös svårt att få tag i nått nu när man gått hälften och magen syns rejält!

• lillabambi

Usch ja vad gör jag ungarna går på dagis 15 h i veckan en dag är vi på öppna förskolan städar och röjer mycket hemma, försöker träffa lite vänner när man väl är själv
    Hur får du dagarna att gå?

• lillabambi

Ja men verkligen, idag är de en riktig latardag, äldsta sonen åkte på magsjuka igår men har inte kräkts nått sen kl 4 inatt så hoppas inte de kommer nå mer nu!

• lillabambi

Ja fy magsjuka jag och sambon hade de för en månad sen ungefär och så sjuk har jag aldrig varit men äldsta sonen verkar alltid klara sig lindrigt som tur är och minstingen har aldrig haft de än så länge

• lillabambi

Jag har skrivit ut lappen för att hämta den boxen från apoteksgruppen men har ett par mil för att hämta ut den måste man hämta ut den själv eller kan man skicka nån annan?

Sonen mår mycket bättre idag är allt dom vanligt och han har ätit och druckit som vanligt jätte skönt

• lillabambi

Jag blev arbetslös för ett par veckor sen och sista juli blir min man av med jobbet men vi letar för fullt så hoppas hitta nått snart, så än så länge är ekonomin super få mannen tjänar super bra....

• lillabambi

Halloj
    Helgen har varit super bra här riktig lugn helg då sonen hade magsjuka men har nu varit frisk mer än sina 48 t som man måste hålla sig ifrån folk mysit och kollat film och lekt en massa och idag har vi varit ute lite grann
    Vi har det mesta faktiskt minsta sonen är bara 1,5 så har sparat allt och har införskaffat lite rosa kläder oxå har köpt en syskonvagn så ska bara köpa en liggkorg
    Enda gången jag fått sd är efter cykelturer och efter sex annars har jag inte haft de alls skönt
    Fick en chock när jag ställde mig på vågen efter duschen idag usch har gått upp 8 kg så nu blir de skärpning med maten och de onyttiga

• lillabambi

Jätte kul faktiskt roligt att köpa lite sött istället för tufft
    Har ni börjat komma i tankar på förlossning?

• lillabambi

Min första var super bra och lustgasen var min bästa vän andra var lite jobbigare och lite mer utdragen bad och lustgas var min vän då så räknar med ännu lite mer jobbigare vill inte snittas alla fall

Svar på tråden september 2012