Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

september 2012

Idag blir det tandläkaren och bränna lite pengar, jag hoppas dom tänkt göra nått åt detta :-/

Blöder i tandköttet gör jag oxå rejält Helen gör jag i vanliga fall med men nu när jag är gravid är det då rejält! 

• lillabambi
    selmv skrev 2012-06-11 14:03:12 följande:
    Hoppas det går bra lillabambi.
    Jag har de senaste dagarna haft så ont i huvudet???? Är lite orolig för det, det har kommit sedan jag blev rejält förkyld så undrar om det kan ha o göra med det?
    Ngn som vet?
    hej brudar, jag överlevde men fy så ont jag hade, dom ville helst inte dra tanden eftersom att jag var gravid men hon tryckte ut 1000 liter var huuua vad skönt att det har släppt i tanden men den där tandläkaren gillade jag inte och grymt dålig svenska :/ ska tillbaka på onsdag och hoppas att de är borta tills dess....

Selmv: har du kollat ditt järnvärde, jag hade ont i skallen i flera veckor och ringde tillslut min bm och fick då komma och kolla mitt järnvärde o de resulterade i 1 järn tablett/dag och har inte haft ont i huvuedet sen dess! 
  • lillabambi
    Granen skrev 2012-06-13 11:26:30 följande:
    Hon ville att jag skulle äta dem ändå.
    Angående vikten så väger jag över 100 kg så liten har att ta av. Oroar mig inte direkt det är mest jag som tar stryk. Bm reagerade inte heller.
    Gör det ont och kolla tappen?
    gör inte ont att kolla tappen!
  • lillabambi

Hej nellie välkommen hit samma Bf fortfarande
    Okej då förstår jag granen när får du din koll?

• lillabambi

Ja kändes ju lite konstigt.... Är jag dom inte kollat tillbaka vad ni diskuterat under dagen

Svar på tråden september 2012