• selmv

september 2012

Hej vill vara med här också :) tror ni vet vem jag är , har ju två tonåringar innan så detta är min tredje, en sladdis.
    Bf den 8/9 och väntar en pojke som också sprallar mycket nu :)

• selmv

Hej 25+1 för mig idag i min mage växer också. Tycker ibland att bebis är lite väl lugn på dagarna (kanske för att jag rör mig då) men vill ju känna att han lever.
    Ska på föräldrautb på tis (den börjar då i o med semestrar) och till bm på ons:)

• selmv

Hej jag är idag i v 25+4 bf är 8 sep. Var igår hos bm och allt var bra. Mitt magmått var 23 cm och hjärtljuden 154. Och i tisdags var vi på första föräldrarutb. Riktigt trevligt var det.

• selmv

Det beräknar man ju på sin lön och sen hur många dagar man vill ta ut i veckan. 180:- är ju bara de 90 garantidagarna och de är lägst. De andra är ju typ som sjukpenning.

• selmv

Fredag!!!!! Härligt !
    Jag använder oliva kräm från Apoteket tull magen. Utan parabener mm.
    Har också foglossning och jätte ont mellan benen i blygdbenet, har ett stödbälte jag köpt av sjukgymnasten men tycker det är i vägen när jag jobbar. Mycket framåtböjningar och ner på knä.
    Har också sökt graviditetspenning men inte fått svar än, hoppas verkligen att jag får det.
    Vi har inte handlar ngt till bebis än, vill inte för tidigt men vi har fått lite kläder sv min syster.

• selmv

Kanske det finns på Apoteket, men jag köpte det av sjukgymnasten när hon undersökte mig och konstaterade att det var foglossning jag hade.

• selmv

Har idag fått beslutet om graviditetspenning och jag får full ersättning från den 10 juli!!!!
    Så skönt!!!

• selmv

26+0 idag !!! Tråkigt väder!!!!! Vad ska ni hitta på idag?
    Funderar på att åka till Ikea och till barnens hus och kolla vagn och sen hyra film ikväll eller gå på bio.

Svar på tråden september 2012