• selmv

september 2012

Ja kallt och tråkigt väder idag.
    Idag har vi köpt vagn, det blev en helt svart ( även chassit) brio Go. Känns bra :)

• selmv

Mickenicke vad heter den affären på nätet?
    Sedan vi handlade vagnen i lördags vill jag bara handla mer!!!!!!!!!!! Köpte igår brio go:s skötväska också. Vi behöver även en åkpåse.
    Säng med tillbehör ska mina föräldrar köpa.
    Bilstol ska vi låna av Kompisar.
    Behöver också ett skötbord, nga tips på bra och inte för dyrt?
    Helenasochjörgens: hör med din bm el sjukgymnast om man kan låna. Vid min förra grav (för 12 års sedan) fick jag låna men denna gången fick jag köpa men jag tycker du ska fråga o påtala ditt problem.

• selmv

Mina barn slutar på fredag den 8:e.
    På midsommar ska vi hem till ett par vänner:)
    Jag längtar också efter vår lilla bebbe, vill att tiden ska gå fortare.

• selmv

Jag jobbar en vecka till sen blir det sem och sen graviditetspenning :))) ska bli skönt att kunna vara ledig och bara njuta.
    Inatt vaknade jag med världens värk i hö höft, undra varför det bara kom sådär. Har annars sovit rätt bra, har mest ont i blygdbenet på dagarna när jag går i står och lyfter tungt mm.
    Jag har tänkt vara hemma tills januari 2014:) får se om vi klara det ekonomiskt med att ta ut lite dagar i v så de räcker längre.
    Vad ska ni göra i helgen?

• selmv

Ja jag har börjat få mycket halsbränna:(
    Men är jättehård i magen, tror att det är järntabletterna jag har börjat med.

• selmv

Inatt vaknade jag med värsta vadkrampen (har inte haft det innan) och imorse vaknade jag med en sorts huvudvärk som jag inte brukar ha. Annars är jag inte svullen el ngt sådant. Har bara gått upp 3 kg på hela tiden och jag är inte kraftig sedan tidigare. Ngn annan?

• selmv

Hoppas det går bra lillabambi.
    Jag har de senaste dagarna haft så ont i huvudet???? Är lite orolig för det, det har kommit sedan jag blev rejält förkyld så undrar om det kan ha o göra med det?
    Ngn som vet?

• selmv

Min sista jobbedag idag:)
    Har börjat få mer o mer ont i blygdbenet.
    Och yrseln kommer och går. Men men man får stå ut.

Svar på tråden september 2012