Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

september 2012

Jag har ingen aning för svider och kliar om vart annat har hört om åderbråck men de vägrar jag tro ;)

• lillabambi

Mickenike:med min förra graviditet hade jag jätte problem med nästäppa och de gick åt massa med nässpray tyvärr men hade inte mycket att välja på.
    Känns tungt att andas känner jag oxå igen från mina tidigare graviditeten och denna och tog upp dr med bm i onsdags och hon var nästan säker på blodflödet.
    Foglossning har jag massor mest på kvällarna, använde foglossningsbälte förut men tycker inte de är så skönt, men jag har ont i rygg ner på skinkor känns extra mycket när man sitter brett isär med benen, rek att när du går så ta korta steg, sitt inte brett i sär med benen och inte i kors heller

• lillabambi

Somelikehot:
    Känner lite som dig fast min son har fått nån extrem 6 års trots ingenting som passar och sirar för de mesta så här har oxå bråkats endel :(

• lillabambi

Jag har ju iofs turen att jag inte har en massa krämpor och kan leka med barnen för fullt :) men ofta så är min sexåring hårdhänt och ibland elak men såklart utan att egentligen mena nått elakt de blir ibland lite fel inte alltid lätt att få en 2 åring och en 6 åring att leka och vara sams ;)

• lillabambi
    MickeNike skrev 2012-07-02 20:00:26 följande:
    Kul med ny vecka, lillabambi!

Jag är inte heller så nervös inför förlossningen, det kanske kommer när det närmar sig.
    Jag har börjat fundera på det där med bedövningar, och det skulle vara jätteskönt om jag också klarade mig på lustgas.
    Är det någon som har tagit epiduralbedövning till tidigare förlossning? För jag har hört från kompisar att det är något jag ska se till att få, men när jag var på bb-info och dom berättade om olika bedövningsmetoder lät det väldigt obehagligt, dels att få sprutan i ryggen, och dels att man inte riktigt känner vad som händer.
    Är det någon som har erfarenhet av det?
    Ja jätte skoj, min nervositet inför förlossningen har nog med att göra att jag är dö rädd för att spricka och kanske ännu mer för att sy, jag har tyvärr ingen erfarenhet av epidural, tar så lite nålar som möjligt  
    första förlossningen hade jag ingen bedövning andra hade jag lustgas och tänker bara köra lustgas denna gång med så långt de går ;)  
Svar på tråden september 2012