Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

september 2012

Här blir de en massa mys bara på semestern lite björnpark lite furuvik och lite dagsutfkykter ni då Helena?

• lillabambi
    selmv skrev 2012-07-10 11:36:43 följande:
    Hej idag var jag hos bm. Är i v 32.
    Blodtryck: 98/65
    Ingen äggvita
    Hjärtljud: 128-138
    Magmått: 25-26

Bebisen ligger med huvudet neråt och gjort det i flera veckor. Och hon kunde inte rubba honom idag så han är nog på plats.
    Men jag hade inte gått upp i vikt utan istället ner.
    Har aldrig gått upp så lite som denna gången. Har gått upp från 59 kg på inskrivningen till 63 idag. Har liten mage därför Tul:et förra veckan. Hoppas det inte betyder ngt neg.
    skönt att alla värden var bra :) finns dom som knappt går upp något så oroa dej inte 
  • lillabambi
    MickeNike skrev 2012-07-10 20:27:31 följande:
    Åh vad varmt det är nu! Är det bara jag som håller på att smälta bort?
    Fin mage, bambi =)
    nej då inte bara du, min sambo brukar fråga om jag kommit i klimakteriet  
    Tusen tack :)

tvättade och strök och plockade bort 50-56 kläderna idag skrev upp allt haha kika in detta

• lillabambi

Selmv har du prickar oxå? Jag har de hela magen små små och min bm sa att de var gravid eksem

• lillabambi
    selmv skrev 2012-07-12 11:51:34 följande:
    September70: det är säkert foglossning jag har likadant och det blir värre mot kvällen om jag gått mycket el likn.

Igår var jag inne på förlossningen för att jag inte känt bebisen under dagen, men allt var som tur va bra:)
    De tog ctg, ultra, och kollade livmodertappen.
    Men Gud va nervös jag blev när det slog mig att snart ska jag ligga där på riktigt!!!!!!!!
    Jag kände att NEJ jag vill inte, jag ångrar mig :))) men det går ju inte hahaha.
    det kommer gå bra ska du se, men jag är lite rädd av mej jag oxå trots två förlossningar gjorda men är mer rädd för att spricka och ha ont efteråt :/
  • lillabambi

Some: jag har ju foglossning inte jätte jobbig men emellanåt gör de galet ont sen har jag ischias och de låter som du med har de, är en nerv som kommer i kläm ibland strålar upp i ryggen och ibland ner på rumpa och lår....

Svar på tråden september 2012