Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

september 2012

Somelikeithot skrev 2012-07-13 11:17:21 följande:
    Ja det kanske är någon nerv i kläm då :(
    Har börjat få så ont i ryggen nu och även en del i magen. Mina sammandragningar har dock blivit bättre nu. Får några ibland bara som iof gör ont :(

Jag har två amnings bhar sen efter förra graviditeten. Men kunde aldrig amma då. Denna gången vet jag inte om jag kan eller vill amma. Tyckte det va så himla jobbigt med allt förra gången.
    usch då, jag har ammat båda pojkarna två resp tre månader men hoppas och vill att det ska funka bättre denna gången !
  • lillabambi

Jag och mannen sitter hos grannarna nackdelen att vara gravid absolut Inge vin här för min del :/ men men de är skoj ändå

• lillabambi

Spännande och se vem som får först av oss i tråden, jag är säkert en av dom som får sist, har ju Bf så sent så kanske blir okt ;)

• lillabambi

Jo de är väl ganska vanligt att gå över med den första även fler i ordningen med, bebis kommer när den är klar men klart man känner att man vill ha bebis hos sig när man väl kommit till Bf, jag har gått över 4 dagar med båda mina, och fl har startat ungefär samtidigt fast på olika sätt

• lillabambi

Tycker vädret är ganska behagligt bara de inte regnar svettas som en gris så är lite glad att de inte är 30 grader ute.

Är de någon mer än jag som får höra att bi ät liten? Fick höra igår av en att de såg ut som jag var i Max månad 4 haha fel vissa kan ha ;)

• lillabambi

Välkommen Emma

Jo eller hur är de skönt att inte vara jätte stor känner mig redan tillräckligt stor och jag har skrivit ut en sån där sfkurva från nätet och ligger precis på mitt kurvan...

• lillabambi

Jag har bara haft en sammandragning hittills jätte skönt tycker jag mår hur bra som helst denna graviditeten och hoppas de fortsätter så, en galen foglossning men den är inte värre än att jag behöver ta de lite lugnt på kvällen så fungerar jag en dag till

• lillabambi

Hannovsky välkommen hit skiljer två dagar på oss har Bf den 23 känner igen revbensböket

Svar på tråden september 2012