Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

Bamsing: ja inte kul o ha ont!! är ju bra o röra på sig o promenera, så blir inga långa turer inte!:(
    va jobbigt med migrän!!! jo det e blandade känslor angående sparkar o att magen växer, helt otroligt att det får plats en bebis där inne:) overkligt!
    åh va skönt att åka bort, vill med åka utomlands:)

• Helenasoch jörgens

jasså, men usch!! magsjuka är inte kul alls!!!!!!
    hoppas han klarar sig från o spy nå mer, det e ju hemskt när ens barn är sjuka:(

• Helenasoch jörgens

men fy!!! jag o min dotter  o sambo e typ aldrig sjuka....
    min dotter har hittills varit sjuk en gång per år typ... o det  e skönt!

• Helenasoch jörgens

spej: bra att kunna rensa ut i garderoben, o kunna sälja o få lite extra pengar:)
    jo du det e skit trist o gå hemma!!!!
    min dotter går i skolan mellan 8 o 14 o då e jag ensam... sambon jobbar, ibland e han ledig, men vi behöver extra med pengar nu... ganska dålig ekonomi!

hur e ekonomin för er andra?

trist att du ska ha så ont spej:( inte kul kan jag förstå..
    jag oroar mig inte för vikten, jag är smal o gick upp 17kg typ med första barnet, o gick ner allt på en gång efteråt, blev till o med smalare efter det...
    tror det blir samma nu med,
    äter som en häst men e bara rund magen jag blir rund:)

det där tipset om den boxen va bra, hur får man den? beställer man denna via apoteket på nätet el???

• Helenasoch jörgens

hej alla:)
    har ni haft en bra helg?
    här har den varit helt oki, jag o sambon har varit själva.. min dotter har varit med min mamma
    hur har ni fixat inför bebisens ankomst?
    vi har spjälsäng o vagn fixad...
    kläder har jag massor sen min dotter

har en liten fråga, brukar ni få sån hemsk mensvärk??  livmodern som växer jag vet, men får grymt ont ibland o har haft hela graviditeten!!

hur ser eran frukost ut? vad består den av?? här äter man havregrynsgröt o lingonsylt o ägg:)
    åt jag aldrig innan jag blev gravid, men nu älskar jag det!!!:)

• Helenasoch jörgens

låter bra lillabambi:) ja förutom magsjukan då,
    oki e ju jättte bra o spara saker efter dom andra barnen:)  hur känns det o köpa rosa kläder då?

• Helenasoch jörgens

ja det har jag:)
    min första förlossning gick kanon bra så hoppas o är inställd på att denna blir lika lätt o bra!
    men e ändå förberedd på att det kan bli motsatt det man vill o tror:)

hade lustgas förra gången o det räckte, den blev min bästa vän då:)

• Helenasoch jörgens

nej jag vill inte snittas heller!!!!!
    får hoppas att bebis vänder sig  o ligger med huvudet neråt oxå,
    ibland vill den ju inte vända sig så det blir planerat snitt, men hoppas inte
    jo lustgas ska jag ha denna gång med, det e mitt krav haha

• Helenasoch jörgens

22+2 idag:) sjukt att man är inne i vecka 23 redan...
    sen äter man som en häst med:) kanske blir en stor bebis hehe... så här hungrig va jag inte med första barnet:)

Svar på tråden september 2012