september 2012
jasså?? trodde sista trimestern va typ från vecka 27-28??
den infon har jag fått.. skumt..
jasså?? trodde sista trimestern va typ från vecka 27-28??
den infon har jag fått.. skumt..
precis fått veta att från vecka 28 går man in i sista trimestern! det borde stämma...
mm vecka 28:) snart e vi där alla ihopa:)
tre veckor kvar för mig bara:)
hur e det för er idag? sj har man ont i bäckenbenet/höften:( trist för gillar o röra på mig o promenera... så får ta d lite lugnare helt enkelt
jag får ont så i stunder, så förstår hur du menar.. men konstant värk där har ja inte...
hehe eftermiddagsgympa lät kul:) ser så roligt ut när magen guppar hit o dit
lillabambi: hehe va kul:)
lyckan2008: mitt är 14sep då e hon beräknad!
jag är i 24+5
aa Bella är fint:)
aa du skulle ju ha en lite sladdis du som mig.... min dotter blir 11år i dec, bra att du kan jobba på som vanligt,
själv får jag ont, av foglossningen så fort jag ansträngt mig o gått för mycket!!!:(
vagn o spjälsäng o kläder finns här redan:)
skötbord får vi inte ens plats med här, så får fixa nå annat,
jag smörjer bara in magen med vanlig lotion, inga bristningar på magen än!
september: bra o ha saker, vi hitta en vagn o spjälsäng på blocket båda i bra priser, båda funkar bra o e fina o som nytt...
hej selmv.... vi ligger rätt nära varann allihopa här i bf:) kul o följas åt tycker jag,
oki mitt magmått låg på 22cm i vecka 24 nästan.. se vad måttet visar på måndag när ja ska dit igen, jag går varannan vecka, för det e tryggast så!
skönt o få höra att hjärtljuden låter bra, o så länge hon sparkar så är jag lugn:)
ska med ta lite prover, usch gillar inte stick i fingret el nålar överhuvudtaget:(
kul med föräldrautbildning,
våran börjar den 13juni... o är tre gånger..
ska bli spännande, spec för sambon min eftersom d e hans första barn...
lillabambi: hur känns det då?
fan jag har sån foglossning jämt när jag e ute o går nu:(
funderar på ett foglossningsbälte!
jo angående föräldrapenning, har ni ansökt om det o fått veta hur mycket ni får?
jag väntar på ett papper så jag kan ansöka, kommer få den lägsta nivån,
180kr/per dag o ta ut 7dar i veckan... se hur mycket det blir sen?
selmv: jag är arbetslös, så dom kan inte räkna på nån lön