Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

mm vecka 28:)  snart e vi där alla ihopa:)
    tre veckor kvar för mig bara:)

hur e det för er idag? sj har man ont i bäckenbenet/höften:( trist för gillar o röra på mig o promenera... så får ta d lite lugnare helt enkelt

• Helenasoch jörgens

jag får ont så i stunder, så förstår hur du menar.. men konstant värk där har ja inte...

hehe eftermiddagsgympa lät kul:) ser så roligt ut när magen guppar hit o dit

• Helenasoch jörgens

lillabambi: hehe va kul:)

lyckan2008: mitt är 14sep då e hon beräknad!
    jag är i 24+5

aa Bella är fint:)

aa du skulle ju ha en lite sladdis du som mig.... min dotter blir 11år i dec,  bra att du kan jobba på som vanligt,

själv får jag ont, av foglossningen så fort jag ansträngt mig o gått för mycket!!!:(

vagn o spjälsäng o kläder finns här redan:)
    skötbord får vi inte ens plats med här, så får fixa nå annat,
    jag smörjer bara in magen med vanlig lotion, inga bristningar på magen än!

• Helenasoch jörgens

hej selmv....  vi ligger rätt nära varann allihopa här i bf:) kul o följas åt tycker jag,
    oki mitt magmått låg på 22cm i vecka 24 nästan.. se vad måttet visar på måndag när ja ska dit igen, jag går varannan vecka, för det e tryggast så!
    skönt o få höra att hjärtljuden låter bra, o så länge hon sparkar så är jag lugn:)
    ska med ta lite prover, usch gillar inte stick i fingret el nålar överhuvudtaget:(
    kul med föräldrautbildning,
    våran börjar den 13juni... o är tre gånger..
    ska bli spännande, spec för sambon min eftersom d e hans första barn...

• Helenasoch jörgens

jo angående föräldrapenning, har ni ansökt om det o fått veta hur mycket ni får?
    jag väntar på ett papper så jag kan ansöka, kommer få den lägsta nivån,
    180kr/per dag o ta ut 7dar i veckan... se hur mycket det blir sen?

Svar på tråden september 2012