• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym

TS, om du finns kvar i tråden. Oavsett vad alla snackar om här så behöver du inte tycka det är ok att din man kollar på djursex. Förutom att det är olagligt finns många andra aspekter som man verkligen kan diskutera om de är ok - inte bara köra på att allt ska accepteras som "naturligt" eller vad man nu vill få det att verka. 

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 20:55:24 följande:
    fan..länken funkar inte för mig...det är dessutom en barnporrsida..jag skrev www.motherless.com och fick upp en varning om barn porr

lust och länka igen...

hahahaaa troligt, då hade det inte gått att gå in på den
  • Ellaria
    Ellaria skrev 2012-04-22 19:40:59 följande:
    Min väns hund var sjukt kåt på mig. Jag hade mens när jag var och hälsade på och han blev totalförälskad på en sekund. Stod jag inte mot en vägg hela tiden försökte han sätta på mig och vi var tvugna att låsa in honom i hans hundbur när vi skulle äta, annars försökte han sätta på stolen jag satt på.

Efter jag hade åkt la han sig på platsen där mina väskor hade stått och låg där hela dagen samtidigt som han gnydde och var uppenbart upprörd över att jag inte var där längre.

Tvingade jag honom till något, tycker ni? Hade jag ställt mig på alla fyra naken hade han utan tvekan satt på mig. Var det djurplågeri?
    Lillajag82, vill du svara på det här kanske?
    You know nothing, Jon Snow
  • Leiben

den här tråden är så irriterande att jag inte orkar läsa hela.

1. På fl skriver någon något (ofta patetiskt)  och sedan skriver 30 till samma sak i rad. meningsfullt!

2. Att snoka kanske inte är helt ok. alla gör inte helt ok saker men i förhållande till att ha djursex på datorn är det fan ingenting. om min man skulle snoka i min dator skulle jag bli sur. om han hade haft djursex på datorn skulle jag nog få en kris.

3. Att ha sex med djur är stört och dessutom skadligt för djuren. punkt! 

• Anonym
    Leiben skrev 2012-04-22 21:01:42 följande:

1. På fl skriver någon något (ofta patetiskt)  och sedan skriver 30 till samma sak i rad. meningsfullt!

2. Att snoka kanske inte är helt ok. alla gör inte helt ok saker men i förhållande till att ha djursex på datorn är det fan ingenting. om min man skulle snoka i min dator skulle jag bli sur. om han hade haft djursex på datorn skulle jag nog få en kris.

Äntligen någon med huvudet påskruvat på rätt håll. Tackar.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 20:55:24 följande:
    fan..länken funkar inte för mig...det är dessutom en barnporrsida..jag skrev www.motherless.com och fick upp en varning om barn porr

lust och länka igen...
    Men lägg av!
    Man trillar inte ner på barnporrsidor bara sådär. Det är en hel vetenskap hur man kommer åt den men du verkar veta exakt hur man gör. ^^
  • Anonym
    Leiben skrev 2012-04-22 21:01:42 följande:

Eller så kommer någon in och skriver vad just den tycker och verkar tro att det ha någon betydelse.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 20:54:10 följande:
    Bevisa.
    Bevisa att sexuella akter alltid är sexuella?
    Det är elementär biologi.
    Sensualism däremot är en helt annan sak och tråden avhandlar om det så tugga i dig 60 sidor så får du bevis.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 21:05:08 följande:
    Eller så kommer någon in och skriver vad just den tycker och verkar tro att det ha någon betydelse.

• Leiben
    Anonym skrev 2012-04-22 21:05:08 följande:
    ja uppenbarligen för dig eftersom du väljer att kommentera det
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator