• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym

Jag hör till dem som är av den klara uppfattningen att tidelag inte bör vara förbjudet, och det främsta skälet till det är att det är en snöboll som inte bör sättas i rullning. Staten ska ge fan i vad folk gör i sängkammaren (så länge de inte skadar, kränker, etc varandra mot varandras vilja). Och jag är övertygad om att om vi ger staten lillfingret (tidelag) så kommer hela handen (swinging, läderklubbar, bögeri, etc, etc) gå åt helvete förr eller senare.

Det här ska också ses i ett större och obehagligare sammanhang. Sverige är inget snällt gulligull-land, eller ens så demokratiskt som folk vanligtvis uppfattar det som.

Vi har tex världens mest repressiva smittskyddslagar. En människa som av en läkare misstänks ha en sjukdom (aktuell lista), och dessutom misstänks inte minimera risken för smittspridning kan isoleras på obestämd tid utan någon juridisk representation eller riktig rättegång. Det kan ju tyckas vara praktiskt och så om man bara beaktar sk "HIV-män" (ex Mehdi Tayeb) som aktivt försöker smitta så många som möjligt, men då ska man tänka på att gummiparagraferna kan missbrukas av illvilja, vansinne, eller av okunskap, av enskilda tjänstemän. I Sverige har homosexuella män spärrats in och hållits isolerade bara på grund av att de ingått i en riskgrupp, och på grund av att deras läkare har haft dålig koll på HIV.

En annan obehaglig gummiparagraf med spännande kommunistsmak är det där med "allvarlig psykisk störning" som närmast dagligen stöts på i medierna. Det är inte en psykiatrisk term, utan en juridisk. Den kan stämplas på vilken människa som helst, av vilket skäl som helst, och därefter kan den människan spärras in på obestämd tid. Det är inte bara en teoretisk möjlighet, utan sådant sker hela tiden. Dessutom avslöjas det då och då att frihetsberövade människor i Sverige utsätts för semilaglig tortyr.

Sedan har vi den allmänt kritiserade FRA-lagen som lite förenklat innebär att staten avlyssnar alla, hela tiden, och utan någon föregående brottsmisstanke.

• Anonym
    mammatillnovalie skrev 2012-04-22 21:58:54 följande:
    att folk försvarar djursex som något normalt eller att det inte är fel anser jag är vrickat och det är min åsikt! 
    Det var samma sak med homosexualitet förr och idag är det helt accepterat. För vissa är det svårt att hänga med i utvecklingen mot ett öppet sammhälle.
  • Anonym
    mammatillnovalie skrev 2012-04-22 21:59:30 följande:
    Och ett barn (människa) sök hjälp! Tänder ni på djur - sök hjälp!

Puss och kram :) Nu får TS uppdatera snart
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 21:57:20 följande:
    Hur sjuk får man bli?

Svårt att definiera vad som är sjukt utifrån endast moral.
    Vems moral är mest rätt?

Hanhundar är extra svåra att resonera över då de är framavlade till att trivas i människors sällskap och ser sig som en del av människoflocken.
    En hona som erbjuder sig är sak samma ifall hon är människa eller tik för hunden.

Då har vi bara kvar moralen. Är det rätt att göra så? Jag vet inte.
    Är det rätt att styra över vilka valpar som får leva och vilka som måste avlivas för att de inte följer rasstandard?
    Är det rätt att, i vissa delar av Kina, äta hundar? Jag vet inte.

Det gäller att bita sig lite i tungan över vad som är sjukt eller normalt.

Kom ihåg, vissa människor finner allt utanför sovrummet med lampan släckt för sjukt.
    Nånstans för någon är vi alla mer eller mindre sjuka.
    Det är precis det här allt handlar om och varför lagen mot tidelag inte kommer att gå igenom.
    Därför att den handlar enbart om moral och stifta lagar efter sexualmoral ska vi inte göra igen.
    Däremot bör lagstiftningen mot djurplågeri stärkas men det är faktiskt en helt annan diskussion.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 21:52:11 följande:
    Varför skall djur katreras alls bara för att djurägare skall kunna ha djur? Snacka om att sätta sig över djurs rättigheter. 
    usch ja...för hundar är ju inte anpassade till människor nuförtiden..
    Vill man att ens hund ska avlas på eller få kullar kan man för all i världen låta bli att kastrera..
    men att låta bliatt kastrera för att man vill ha en chans att sätta på djuret måste då också att sötta sig över hundens rättigheter... 
  • Anonym
    mammatillnovalie skrev 2012-04-22 21:58:54 följande:
    Jag kommer inte in och strör hat omkring mig. Jag kommer in och säger precis vad jag tycker som ni alla andra gör! Personligen tycker jag hela denna tråd är sjuk, att folk försvarar djursex som något normalt eller att det inte är fel anser jag är vrickat och det är min åsikt! Ni sitter och delar länkar med djursex, fan va äckligt! Tyck vad ni vill om mig och mina åsikter (precis som jag tycker om era sjuka åsikter) men att just börja jämföra djursex med barnporr och sexuellt utnyttjande av barn är väl för fan för mycket?! Håll er till ämnet om det är så jävla intressant att prata om det men dra för fan inte in barn i det här! Det var DET jag reagerade på från början och sen att se hur några av er resonerar är bara..för mycket!

Men nu lämnar jag och tänker inte läsa mer, om ni inte kan skilja på ett djur
    Då har du fattat noll och ingenting och du är att betrakta som ett roll som inte vill bidra med annat än provokationer.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 21:58:39 följande:
    jag passade min granes hund och låg och solade han kom fram till mig och började siffa på min slida kändes skönt jag drog av min bikinin så han kunde slicka mig ordentligt var jätte skönt fick snabbt orgasm
    varför har du då en ledsen gubbe i ditt inlägg? 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:05:55 följande:
    varför har du då en ledsen gubbe i ditt inlägg? 

För att jag känner skam!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 22:07:41 följande:
    För att jag känner skam!
    Precis vad jag gissade på. Så pass tabubelagt är det fortfarande, trots att det inte är otillåtet på något sätt.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:03:58 följande:
    usch ja...för hundar är ju inte anpassade till människor nuförtiden..
    Väldigt anpassade när man måste kastrera dem Obestämd

Varför är det ok att hugga ballarna av ett djur men inte låte det knulla vad den vill?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator