• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Nenne 71

Varför snokar du i din sambos dator?

Vet fler som skickar vidriga bilder till varandra som dom tycker är kul, även om dom sen inte tänder på det.

• Anonym

KRAM TILL DEJ !

Aj då.. förstår att du blir äcklad.. även om jag inte varit i din situation så förstår jag att det inte direkt är nått man vill se att ens pojkvän tittar på för nöjets skull..

att killar surfar på porr är ju ingen nyhet, men det finns en gräns..

• WeModified
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 14:49:52 följande:
    Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov. Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy! Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått
    Haha, en kram eller nått? Är ju inte hela världen faktiskt.
    wemodified.blogspot.se/ tattos o piercing, sex o naket....
  • Anonym (men alltså)

"...kommit på honom..."
    "...gjorde stickprov..."

Jag kommer aldrig förstå mig på er som väljer att leva i förhållanden där det inte verkar finnas NÅN som helst tillit eller respekt för varandra. Vad får man ut av ett sånt förhållande egentligen?

• Anonym (Amanda)

Jag är väldigt tolerant när det kommer till porr och är helt okej ifall mina män vill titta på toasex, bdsm och annan grövre porr. Däremot hade jag inte stått ut med en man som tittar på djurporr då det äcklar mig något oerhört.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 14:56:04 följande:
    KRAM TILL DEJ !

Aj då.. förstår att du blir äcklad.. även om jag inte varit i din situation så förstår jag att det inte direkt är nått man vill se att ens pojkvän tittar på för nöjets skull..

att killar surfar på porr är ju ingen nyhet, men det finns en gräns..
    Nej, det finns inga gränser, vad man tänder på är individuellt och det finns inga fel där.

ts.
    Tidelag i sig är legalt i landet, det vad du gjorde är det däremot inte.

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 14:57:45 följande:
    Jag är väldigt tolerant när det kommer till porr och är helt okej ifall mina män vill titta på toasex, bdsm och annan grövre porr. Däremot hade jag inte stått ut med en man som tittar på djurporr då det äcklar mig något oerhört.

Helt jävla stört...
  • Anonym (Äcklad)
    Nenne 71 skrev 2012-04-21 14:55:30 följande:
    Varför snokar du i din sambos dator?

Vet fler som skickar vidriga bilder till varandra som dom tycker är kul, även om dom sen inte tänder på det.

Snokar? Jag bara kollade lite, vaddårå!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 14:57:57 följande:
    Nej, det finns inga gränser, vad man tänder på är individuellt och det finns inga fel där.

ts.

Tidelag i sig är legalt i landet, det vad du gjorde är det däremot inte.

Finns inga gränser??? Bah
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator