• septum

4:e barnet i september 2012

Hej! Det skulle vara kul och se om det är fler som ska få sitt fjärde barn i september. Vi är beräknade den tredje. Skulle vara roligt att höra om era andra barn mm..

• Svar på tråden 4:e barnet i september 2012
  • trollbarnen5 s mamma

Hejsan. Får man vara med här fast det är nr 5 vi väntar på? Vi har tre pojkar och en flicka. Femman är beräknad till den 19 september. Kram på er.

• cozmoz

Hur mår alla här? Hur långt gångna är ni nu? har ni mått bra i värmen?
    Här e allting finfint. Traskar in i vecka 25 idag.....tiden bara rusar...skulle vilja stanna tiden nu och bara njuta av tiden....hinner ju knappt med.
    ha en finfin dag

• Ninniisen
    cozmoz skrev 2012-05-29 05:50:45 följande:
    Hur mår alla här? Hur långt gångna är ni nu? har ni mått bra i värmen?
    Här e allting finfint. Traskar in i vecka 25 idag.....tiden bara rusar...skulle vilja stanna tiden nu och bara njuta av tiden....hinner ju knappt med.
    ha en finfin dag
    Här har man nu gått in i vecka 23 och mår väl bra egentligen men har en hemsk halsbränna som kommer och går om dagarna samt stora bekymmer med ischias men värmen njuter jag av iaf :)
    Så gott man kan får jag kanske säga då vi är mitt uppe i slutpackandet inför en flytt på lite mer än 30 mil.
    ° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★
  • EmmaR83

ja här är det foglossning och sammandragningar som avlöser varandra, men full fart i magen så man blir ju ständigt påmind av belöningen :) och idag var det ul igen. Nu har moderkakan dragit sig upp och bebis växer som den ska, så skönt! 

i övrigt är det nedräkning till midsommar och semester, vad har ni alla för planer under sommaren?? vi siktar på att fara ut med husvagnen men gissar att det blir mest kortare svängar..

• SweetLove

Halsbrännan har börjat här med. Ryggont till och från annars mår jag bra.
    Nästa helg är det dags för 3D ul, längtar!! 

• septum

Här rullar allt på i en rasande fart.. Inga speciella ny krämpor här. Är nu i v 26+1. Kämpa på flickor... Nu är det sommar och då kommer tiden flyga förbi...

• cozmoz

hej på er
    Var igår på besök hos min BM (24+2). Lyssnade på hjärtat& mätte magen
    Är lite nyfiken på era mått.
    Hade SF på ca 24 och hjärtslag på 138.

Hur ser det ut för er som är  lika långt gångna???

Vad är det man säger om om hjärtslagen = högre=pojke
    Lägre=flicka eller var det tvärtom?
    Bara nyfiken...

ha en underbar dag....

• EmmaR83

Cozmoz: jag var också hos bm i veckan, sf 21 och hjärtslag 155.

Jag har hört att flicka har över 140 i hjärtslag och pojke under 140, men det verkar inte stämma på alla såklart :)    

Svar på tråden 4:e barnet i september 2012