• septum

4:e barnet i september 2012

Hej! Det skulle vara kul och se om det är fler som ska få sitt fjärde barn i september. Vi är beräknade den tredje. Skulle vara roligt att höra om era andra barn mm..

• Svar på tråden 4:e barnet i september 2012
  • Husmodern

Går framåt iaf ... Bara 30 dagar kvar!! Har foglossning men det värsta är att jag får en nerv i kläm när jag går, benet domnar och gör sedan ont ..

Men men vi närmar oss..:)

• 05091112

Oj det var längesen man läste här. Verkar inte så aktivt dock

Nu är det 23 dagar kvar. Trodde vi skulle få lite tidigare, låg inne med regelbundna sammandragningar förförra helgen. Tappen halverad och mjuk som gelé men neeejdå, nu är det lugna gatan haha.

Husmodern - Har också fruktansvärd foglossning blir bara värre och värre.  

• EmmaR83

05091112 kanske inte är så länge kvar innan ni får träffa er lilla bebis :) så mysigt!

husmodern , låter inte alls kul med nerv i kläm :( finns det något du kan göra som lindrar??

jag hade betydligt mer sd för en månad sen och då trodde jag nog den iaf skulle komma i aug, men nu är det rätt lugnt så jag ställer in mig mer på sept-barn (bf 20/9). Mycket foglossning här också, tack och lov heltidssjukskriven nu så då kan man ju ta dagen i ens eget tempo utifrån dagsform.   

• Love78

Jag har haft foglossning från början av grav alla ggr fram till v 16-17 ungefär,sen går det istortsätt över.. Lite udda

Men förvärkar har jag haft sen v 18
    blev sjukskriven helt från och med 8 juni och det gjorde att förvärkarna lugnade ner sig.
    Men nu har de varit tillbaka i 3-4 v. Men men försöker vila så mycket jag kan och hoppas hon stannar i magen ett tag till. Har ju bf 20/9 så än är det alldeles för tidigt!

Läst att ni andra också har det jobbigt med div krämpor.. Inget kul!
    Men snart är det bebis dax

• Husmodern

Jag kan bara sitta ner helst ligga ner för att "få tillbaka " mitt ben jätte jobbigt när jag annars känner mej pigg och vill ut på en massa skoj med barnen.. Vilket jag gör men det är inte trevligt..

• EmmaR83

Hur går det för alla här?? är det någon som fått än??
    Själv var jag på TUL igen igår och fick veta att jag börjat öppna mig :) läkarn trodde max en vecka bort så jag hoppas hon har rätt!  

• septum

Jag har fått tid på måndag för att hon ligger fel. Hon går mellan tvärläge och säte. De har försökt att vända henne men det gick inte.

• Love78

Jag ska på ul och vändningsförsök imorgon!!

Svar på tråden 4:e barnet i september 2012