4:e barnet i september 2012
Hej! Det skulle vara kul och se om det är fler som ska få sitt fjärde barn i september. Vi är beräknade den tredje. Skulle vara roligt att höra om era andra barn mm..
Hej! Det skulle vara kul och se om det är fler som ska få sitt fjärde barn i september. Vi är beräknade den tredje. Skulle vara roligt att höra om era andra barn mm..
Love78 :) ja lite kul är det allt
Väntar 5:e barnet i sep, bf 23:e sep men har fått snitt tid den 10:e sep
då 3 av 4 kommit med snitt
Är det fler som har foglossning? :( så jobbigt och begränsande..
börjar misstänka att det e på ingång....men det är inte gravallvarligt än....
Min förra graviditetblev jag sjukskriven 50% de sista månaderna, ingenhit. Gör så fruktansvärt ont.
Har fått hjälp? Arbetar du? Eller har du blivit sjukskriven? Kolla med en sjukgymnast m det blir alldeles galet.
Jag har haft fl senaste gångerna , förra gången från v15! Nu är jag iaf i v30 och har precis slutat jobba. Än sålänge kan jag vila bort det värsta... Det är så jobbigt att måsta ta det lugnt mellan varven nu när det är semester sommarlov och allt , men men
Hej å hå, här är en till med början på foglossning. Den sitter mest i blygdbenet å är vissa dagar riktigt illa. Korta steg är det som gäller här
. Har riktigt lågt blodtryck också nu så man känner sej rätt yrslig. Men, det är ju inte hela tiden kvar nu inte å jag tycker att det känns både pirrigt och skrämmande att gå igenom en förlossning igen
. Gruvar mej faktiskt rätt så mycket den här gången.
Väntas en hel del flickor ser jag.. Jag med. Börjar längta son sjutton nu. Inbillade mig faktiskt att det luktade fostervatten på jobbet igår... :-0 än jobbar jag i sju veckor. Sedan vila..
Få se vem här som får sin bebis först.... Hoppas själv att jag slipper gå över den här gången..
Hur går det för alla där ute? enligt tillväxt-ul väntar vi en liten plutt (kring -16% under normalvikt) men två av våra andra barn var också viktskattade små och kom ut rätt normala :) så nu är det bara att vänta och längta tills man får träffa den lilla..