-
Meddelande borttaget -
Svar på tråden Fråga en hacker.
-
Har du planer på att utbilda dig till civilingenjör och jobba med säkerhetsfrågor? Vad har du för planer inför framtiden, din framtida försörjning?
-
Kan ni se vilka facebookanvändare som besöker en profil med något hacker-trick?Anonym (GuyFawkes) skrev 2012-05-07 20:29:09 följande:Det går ALLTID att hacka saker, spelar ingen roll vad det är.
Men just Facebook har ett väldigt bra system för att hålla oss skumma typer ute, vilket gör att man kan inte angripa facebook i sig.
Dom enklaste sätten att hacka sig in i ett facebook-konto är att antingen hacka email-kontot med hjälp av dom personliga frågorna dom flesta mailen använder.
Man kan även skicka en Trojan/Keylogger till offret vilket gör att man får tillgång till antingen hela datorn eller lösenorden datorn använder.
Så det är klart att ditt ex kan hacka sig in på ditt facebook-konto, men om han/hon inte har kunskap inom ämnet skulle jag inte vara särskilt orolig.
Förstod inte riktigt vad du menade med din andra fråga men om du menar den officiella WinRar versionen kan den hittas här:
www.rarlab.com/download.htm -
Vart hittar jag fullständiga lexbasebasen med domar och allt? Har txtfilen men den ger ju inte mycket...
-
Kan du hjälpa mig hitta vem det är som har en anonym blogg (nattliv)? De förstör männuskors liv och trots att det är förtal så tar varken polis eller skaparna av sajten ansvar eller bryr sig något vidare..
-
Skulle du kunna logga in i min killes facebook? Misstänker nämnligen att han är otrogen mot mig.
-
Min gamla Hotmail blev hackade, kan du hjälpa mig att få tillbaka den?
-
Jag behöver hjälp, en person på instagram skriver hat på en tjej i min skola och många tror att det är jag. Jag vill bevisa att det inte är jag
-
Är du kvar här
-
Hej!
Finns det någon möjlighet att få intervjua dig i utbildningssyfte?
Tack på förhand
Hälsningar Simon -
Kan du hacka instagram? Har två gamla som jag skulle behöva komma in på men kan inte lösenordet och kommer inte åt mailen jag registrerade mig med.