• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Fråga en hacker.
  • Michaelamela

Är det lätt eller svårt att få bort ett youtube konto? Har inte kunnat komma in med e-post eller något. Kan man hacka sig in och ta bort det så?

• Linda Aspelin

Hej. Skulle behöva gratis hjälp att fotoshoppad ut ett ansikte o söka på det på webben. Den personen som är på fotot har fått sina bilder kapade till ett falskt Facebook konto. Vill ha tag i personen för att tala om det. Behöver hjälp

• Anonym (dora)

Hur lär man sig? Kan du skriva (så detaljerat du orkar) en typ av checklista över vad man behöver göra för att kunna börja hacka (sedan förstår jag att det lär vara en del learning by doing när man väl har lite kunskap). 

• Anonym (Hm)

Undrar om ts ens är aktiv här 5 år efter trådstart....

• Anonym (Vad)
    Anonym (dora) skrev 2017-06-01 12:24:35 följande:

Hur lär man sig? Kan du skriva (så detaljerat du orkar) en typ av checklista över vad man behöver göra för att kunna börja hacka (sedan förstår jag att det lär vara en del learning by doing när man väl har lite kunskap). 

Svarar åt ts, det finns info online. Även "kurser" där man uppnår vissa steg. Lära sig programmering är också en fördel.
  • Ejmedlem82

Hej .

Mina konton togs över för över ett år sedan sedan har det bara rullat på.

Bytt dator telefon p nummer men blir av med konton och trackaserad på mobilen igen.

Ngn som ej e allt för lång från mig.

Kan du hg jälpa mig det bör gå att se vart trafiken kommer ifrån please....

• Anonym (hacka instagram)

Hur svårt är det att hacka ett privat instagram konto?

• Anonym (Låll)
    Ejmedlem82 skrev 2017-08-24 12:10:18 följande:

Hej .

Mina konton togs över för över ett år sedan sedan har det bara rullat på.

Bytt dator telefon p nummer men blir av med konton och trackaserad på mobilen igen.

Ngn som ej e allt för lång från mig.

Kan du hg jälpa mig det bör gå att se vart trafiken kommer ifrån please....

Vad menar du med "konton", bankkonton eller internetkonton?
  • Anonym (Vad)

Nån har inloggning till ditt icloud eller liknande? Keylogger? Måste vara någon som har tillgång till dina saker troligtvis.

Eller jobbkonto.

• Anonym (963)

Är du egentligen bara en scriptkiddie?

• Duvan222

Oj vad jag skulle vilja prata privat med dig..bara för mina frågor utgår bra ersättning...snälla kontakta mig...mvh Anna

• Paulaeliasson

Hej skaffade detta kontot för en anledning och jag behöver din hjälp. såg att det är en gammal tråd. kan man skriva privat??🤔

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Fråga en hacker.