-
Meddelande borttaget -
Svar på tråden Fråga en hacker.
-
Vad gör man om geforce grafikkort hamnat i konflikt med det integrerade grafikkortet och datorn går i konflikt? :)
-
Var det du som hackade familjeliv för ett tag sen och gjorde att det stod en streckgubbe och dansade över hela skärmen? :D
-
Kan du komma in på Veckans nutidsquiz som är lösenordsskyddat? Och vara snäll och ge mig lösenordet ;)
-
Hej!
Kan du hjälpa mig att hacka Forge of empires utan att ladda ner ett hack? Jag har försökt ladda ner hack, men det har inte funkat. Jag skulle vilja ha 10_50 av diamanter, resurser och mynt. Kan vi snacka lite via min e-mail utf0587@edu.kunskapsskolan.se?
Tack på förhand!
barracudan -
Hej!
Går det att komma åt borttagna meddelanden från en sida som man varit medlem på där kontot vart raderat men nu är återställt?
Hade behövt komma åt meddelanden som raderats för några år sedan då jag blev trakasserad av en person och samma person har nu börjat igen och skulle behövt dessa som bevismaterial.
Är detta möjligt?
Tack på förhand! -
Hej skulle du kunna hjälpa mig med å skaffa fram ett lösenord till en killes inlogg? Är lite desperat tyvärr.
-
vad tycker du om familjelivs ganska bristande säkerhet?Anonym (GuyFawkes) skrev 2012-05-07 18:58:38 följande:Tänkte att ni skulle få chansen att ställa frågor till en "hacker".
Lite allmän information om mig:
* Kille
* Mellan 16-20 år.
* Har ett fanatiskt intresse för datorer och säkerhet.
* Bor hemma (Skilda föräldrar, varannan vecka)
Allt började när jag fyllde 11 år och fick min första egna dator, jag har alltid varit intresserad av att undersöka saker och detta var antagligen anledningen till att jag började undersöka hur datorer fungerar.
Jag har ägnat oändliga timmar framför datorn i sträck, framförallt nattetid.
Detta har givetvist påverkat både mitt sociala liv och skolgång.
Jag har riktat in mig på web och serverhacking (Tänk hemsidor) men har kunskap gällande det mesta inom ämnet hacking.
Tänkte att jag inte skulle skriva allt för mycket utan låta era frågor styra tråden istället.
Alla frågor är välkomna, speciellt gällande hur man tänker som hacker och varför man gör olika saker.
-
Hej jag har en fråga hur kan man hacka in sig i någons Instagram konto? Heböver verkligen hjälp!!!
-
Hej jag har en fråga hur kan man hacka in sig i någons instagram konto?eller hur kan man komma på dras lösenord?!SNÄLLA hjälp mig!!
-
Prova deras husdjurs namn.Sssaassaasss skrev 2016-07-04 03:51:21 följande:Hej jag har en fråga hur kan man hacka in sig i någons instagram konto?eller hur kan man komma på dras lösenord?!SNÄLLA hjälp mig!!