• ElectroDiva

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

alem skrev 2012-05-12 23:01:07 följande:
    jag har tagit rumpsalva (typ bepanthen) på tandborsten... 

Bittermandel istället för färg i gröten

grötpulver istället för vällingpulver i nappflaskan  

haha
  • ElectroDiva
    TeamCaz skrev 2012-05-14 09:16:07 följande:
    Sluta bråka nu o ha kul istället

Min kompis skulle på sin första gyn-undersökning. Så hon rakade sig där nere o sprutade på lite deo. När hon kommer dit tittar han konstigt o säger "Ja du har gjort dig fin ser jag" Hon hade råkat ta glitter-spray istället för deo
    hände min gamla klasskompis mormor också.
    och min systers kompis..

och 50 andra till som berättat 
  • ElectroDiva
    TeamCaz skrev 2012-05-14 10:01:18 följande:
    Nope, hon var i tonåren då

Haha, tänk att jag visste att nån skulle hoppa på mig om denna Men den är sann, Emelie Johansson heter hon. Detta var länge sedan
    Ni får tro vad ni vill..

Men - var inte detta en tråd där man skulle skriva o ha kul?
    Varför skulle inte samma sak kunna hända flera personer?
    Tror det är ganska vanligt faktiskt
    Men men, jag tar inte åt mig
    menade inte att hoppa på, men hade nån i min närhet berättat det hade jag haft svårt att tro på det
  • ElectroDiva
    Anonym skrev 2012-05-14 12:50:07 följande:
    Och vem sprutar ens deo där nere. Haha. 
    been there done that
  • ElectroDiva
    Buscemi skrev 2012-05-14 13:21:22 följande:
    Med glitter? Cool
    deo
  • ElectroDiva
    Coyote skrev 2012-05-14 13:26:22 följande:
    Men varför? Det måste ju svida som satan?
    yngre ungdomens dagar då man skulle vara så fräsch man kunde för pojkvännen.. sved faktiskt inte :)
  • ElectroDiva

men sluta hacka på henne nu då ,det är ju ni som fortsätter gå OT, o sluta vara anonyma om ni ska hacka

• ElectroDiva
    Coyote skrev 2012-05-14 13:35:17 följande:
    Haha! Tur att man växte upp sen. Jag har i och för sig haft lite parfym på utsidan av trosorna, av samma anledning.
    jag hade på insidan och utsidan.. undra vad grabbsen tänkte egentligenDrömmerparfymerat underliv
  • ElectroDiva
    TeamCaz skrev 2012-05-14 13:36:15 följande:
    Tänk om ALLA här som håller på att skriva MOT mig nu, skulle sitta i ett rum ihop. med mig.. Hur många skulle inte ni vara på EN person? Vad kallar ni det?? Är det snällt???? Är ni vuxna???

Jag drar fan nu.. Tar bort denna tråden.... Fanns ju en person som kunde var vänlig här iallafall.. *tack*

O er andra elakingar... Ni gör mig fan förbannad... Att man som vuxen människa kan vara flera stycken som går på en människa är fan inte normalt... Usch för er... (vuxna? In my ass)
    jag ursäktade mig.
  • ElectroDiva
    Coyote skrev 2012-05-14 13:37:17 följande:
    Haha, jag vill inte veta vad de tänkte! Men det kanske inte är så konstigt att unga killar tror att tjejer inte bajsar?
    haha
  • ElectroDiva
    Khaleesi skrev 2012-05-14 13:57:50 följande:
    Fyllde motorolja i kylarvätskebehållaren i bilen (eller om det nu var tvärtom). Till min stora förvåning hände absolut ingenting.
    läste MOROTSOLJA först
  • ElectroDiva

en gång när jag skulle till gynekologen så fick jag skjuts av min kompis, vi stannade vid affären så att jag kunde köpa mjölk innan, jag var stressad och det var mitt första gynbesök så jag var väldigt nervös !!
    hade ägnat förmiddagen åt att duscha, raka mig och såklart lite parfym där nere så att man är fräsch.

Magen bubblar och jag känner att jag måste släppa mig, stressar i kön, rusar in i bilen och släpper världens brakare !
    hör en harkling brevid mig och vrider huvudet, där sitter en främmande man !!!!!
    Jag slänger mjölken på sätet och rusar iväg till min kompis bil en bit bort...

Vi åkte vidare till gynekologen , och hans första kommentar var "jaha här har man gjort sig fin"
    jag fattade ingenting och trodde att han menade att jag var renrakad, väl hemma så ser jag att jag istället för parfym tagit min glitterspray i silver istället för min parfym !!

vadå inte sant ??
    Detta händer ju tydligen ALLA Drömmer 

• ElectroDiva
    ElectroDiva skrev 2012-05-14 17:26:43 följande:
    en gång när jag skulle till gynekologen så fick jag skjuts av min kompis, vi stannade vid affären så att jag kunde köpa mjölk innan, jag var stressad och det var mitt första gynbesök så jag var väldigt nervös !!
    hade ägnat förmiddagen åt att duscha, raka mig och såklart lite parfym där nere så att man är fräsch.

Magen bubblar och jag känner att jag måste släppa mig, stressar i kön, rusar in i bilen och släpper världens brakare !
    hör en harkling brevid mig och vrider huvudet, där sitter en främmande man !!!!!
    Jag slänger mjölken på sätet och rusar iväg till min kompis bil en bit bort...

Vi åkte vidare till gynekologen , och hans första kommentar var "jaha här har man gjort sig fin"
    jag fattade ingenting och trodde att han menade att jag var renrakad, väl hemma så ser jag att jag istället för parfym tagit min glitterspray i silver istället för min parfym !!

vadå inte sant ??
    Detta händer ju tydligen ALLA Drömmer 
    minst ett av dessa fenomen har hänt min kompis, systers kompis, klasskompis mormor osv 
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!