• PrettyPoppy

Ersätta undersköterska med sjuksköterska?

Ebba Caroline skrev 2012-05-22 21:36:16 följande:
    Nej, det gör man faktiskt inte och nej de finns inte i alla sköljar...
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!

Jo, de gör faktiskt det...
  • PrettyPoppy

I en annan tråd skrev du att du just nu jobbar i Norge och tjänar 28 000 i månaden. När du är färdigutbildad har du redan anställningen klar, då har du klart med 35 000 i ingångslön. Jovisstjovisst

• PrettyPoppy
    Ebba Caroline skrev 2012-05-22 21:38:11 följande:
    Nej, faktiskt inte. Men det är klart, du har ju jobbat inom alla kommenr (alla äldreboendet etc) och alla landsting (sjukhus etc) i Sverige.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!

Jo, det göööör de!
  • PrettyPoppy

Jag har inte helt koll på anställning för T5 sköterskor, men behöver man inte ha läst iaf. 5 terminer för att få en sådan anställning?

• PrettyPoppy
    Ebba Caroline skrev 2012-05-22 21:43:36 följande:
    Nej, det gjorde jag inte. Men ja, jag har redan anställning när jag är klar som spl.

Jo, i tråden "Fjantiga sjuusköterskor" skrev du det!
  • PrettyPoppy
    PrettyPoppy skrev 2012-05-22 21:52:53 följande:
    Jo, i tråden "Fjantiga sjuusköterskor" skrev du det!

Bäst att rätta mig själv innan någon annan hinner före... sjuksköterskor ska det såklart stå.
  • PrettyPoppy
    Ebba Caroline skrev 2012-05-22 21:55:13 följande:
    Tack för att du upplyser mig om nåt jag redan visste.

Jag är inte ssk men jag är ganska säker på att man faktiskt har långa slangar...
  • PrettyPoppy
    PrettyPoppy skrev 2012-05-22 22:01:10 följande:
    Jag är inte ssk men jag är ganska säker på att man faktiskt har långa slangar...

Eller var det en... Fälla?
  • PrettyPoppy
    Ebba Caroline skrev 2012-05-22 22:05:01 följande:
    Nej, det behöver man inte. Det sa ju SSKn i tråden, remember

Mmmmmm. Du märkte inte ens att du föll i fällan alltså. Tänk lite nu.
  • PrettyPoppy

[quote=65033801][quote-nick]Anonym (Ssk) skrev 2012-05-22 22:23:00 följande:[/quote-nick]Då kanske du skulle kunna förklara för oss andra varför man ändrat på det.[/quot

Svar på tråden Ersätta undersköterska med sjuksköterska?