Juni-barnen
Går du på sju systrars BVC? Be att få prata med Eva isåfall. Hon är riktigt bra på det här med mjölkfritt!
Igår kom mensen! sex och en halv vecka efter att Simon kom. Den hade gärna fått hålla sig borta längre, men som sambon sa så är det ju ett tecken på att saker och ting står rätt till. Jag slutade ju amma när han var 2 veckor...
Imorgon har jag min efterkontroll och ska idag sätta mig och läsa på om alla prev-medel..
Min mens kom i måndags kväll. Blöder som Stockhomlsblodbad och mensvärken ska vi inte ens tala om. Ska till BM för efterkontroll idag och diskussion om prevmedel. Lutar åt p-ring. Hormon som bara verkar lokalt...
Känns som att vi redan har klippkort hos läkaren med Simon...
I fredags var vi på barnakuten för att han hade feber och inte ville äta eller sova.. Idag ska vi till husläkaren för att han skriker så fort han får flaskan i munnen och sugit några gånger...
Jag tror han har ont i halsen. Vi andra är nämligen dunderförkylda med rejält halsont....
Nu har vi fått Nutramigen på recept. Han äter, men under vilda protester hoppas att et blir bättre annars måste ja be om annan sort.
Han hade iaf inga streppisar i halsen och en snabbsänka som var inom ramen för vad som är normalt vid ett virus. Så vi skulle ge alvedon, mer vatten i ersättningen och istället ge fler mål per dag ett tag framöver..