• Anonym

    Bullfitta; vara eller inte vara!?

    Finns det nåt sexigare på en kvinna än när hon kommer gående och man skymtar en liten uppkäftig bullfitta i hennes tighta byxor? Jag blir i.a.f extremt kåt av detta!

  • Svar på tråden Bullfitta; vara eller inte vara!?
  • Anonym (Never)

    Jag hade aldrig, upprepar: aldrig, kunnat bli tillsammans med en kvinna som inte har en bullfitta.

  • Anonym

    Det första jag la märke till hos min nuvarande fru, när vi precis träffat varandra, var att hon hade en rejäl bulle innanför ett par tunna tygbyxor... jag var såld direkt.

    Även en gång tidigare, med en gammal tonårskärlek, var det en synlig bullfitta genom ett par hotpants som fick mig att gå igång på henne...

    Ja, vi är många som älskar bullfittor!

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-16 12:55:39 följande:
    Det första jag la märke till hos min nuvarande fru, när vi precis träffat varandra, var att hon hade en rejäl bulle innanför ett par tunna tygbyxor... jag var såld direkt.

    Även en gång tidigare, med en gammal tonårskärlek, var det en synlig bullfitta genom ett par hotpants som fick mig att gå igång på henne...

    Ja, vi är många som älskar bullfittor!
    Ja, jäklar, minns när det var inne med cykelbyxor. På gymnasiet hade alla brudar det och det fanns speciellt två stycken vars bullfittor jag alltid studerade under olika gymnastiska övningar... he he.

    (Nu pratar jag cykelbyxor i bomull och ljusa färger, inte dagens tråkiga svarta spantex som inte avslöjar lika mycket)
  • Anonym (japp)
    Anonym skrev 2012-05-16 13:32:05 följande:
    Ja, jäklar, minns när det var inne med cykelbyxor. På gymnasiet hade alla brudar det och det fanns speciellt två stycken vars bullfittor jag alltid studerade under olika gymnastiska övningar... he he.

    (Nu pratar jag cykelbyxor i bomull och ljusa färger, inte dagens tråkiga svarta spantex som inte avslöjar lika mycket)
    Jo dom minns jag mycket väl, det var väldigt intressant att stå nedanför dom i branta rulltrappor.. jag tror att min fetisch grundlades där.
  • Anonym

    För den som inte begriper så googla på "mons veneris" så kommer det att klarna.

  • Justus
    Anonym skrev 2012-05-16 16:28:01 följande:
    För den som inte begriper så googla på "mons veneris" så kommer det att klarna.
    Ja, fast mon veneris betyder ju bara venusberg, och det är inte det samma som bullfitta. Alla kvinnor har ett venusberg, och det är större eller mindre, de som har riktigt stora venusberg har en bullfitta.
  • Anonym

    Ungefär. Men ett stort venusberg är inte per automatik en bullfitta. Mons veneris eller mons pubis har alla per definition. Det vi beundrare vanligen avser är inte egentligen fettansamlingen som vanligen definierar mons pubis eller mons veneris utan den anatomiska egenhet som denna illustrerar:
    img.fotocommunity.com/images/Akt-Frauen/Koerperlandschaft-Details/Koerperlandschaften-II-a23033553.jpg

    Japanerna har en egen benämning, moriman, och är som vanligt värst på området fetischer.

  • Justus
    Anonym skrev 2012-05-16 20:46:56 följande:
    Ungefär. Men ett stort venusberg är inte per automatik en bullfitta. Mons veneris eller mons pubis har alla per definition. Det vi beundrare vanligen avser är inte egentligen fettansamlingen som vanligen definierar mons pubis eller mons veneris utan den anatomiska egenhet som denna illustrerar:
    img.fotocommunity.com/images/Akt-Frauen/Koerp...

    Japanerna har en egen benämning, moriman, och är som vanligt värst på området fetischer.
    Se där ja! Där har du hittat en bild på en äkta bullfitta!
  • Börje99

    Jag måste tillstå att i valet av kvinnliga attribut kommer en bullfitta långt upp på topplistan.  Det är i regel en ganska  säker halvbånge om man ser en kvinna som bär fram den väl.

  • Justus
    Anonym (?) skrev 2012-05-16 22:45:45 följande:
    Men om bullfitta is da shit, vad är en porrfitta då?
    Ingen aning...
  • Börje99
    Anonym (?) skrev 2012-05-16 22:45:45 följande:
    Men om bullfitta is da shit, vad är en porrfitta då?

    En sönderknullad och utgröpt fitta med en liten ettrig tofs på? Den bör ha sprängt 1kilometergränsen.
  • sixtenblixt
    Anonym skrev 2012-05-16 20:46:56 följande:
    Ungefär. Men ett stort venusberg är inte per automatik en bullfitta. Mons veneris eller mons pubis har alla per definition. Det vi beundrare vanligen avser är inte egentligen fettansamlingen som vanligen definierar mons pubis eller mons veneris utan den anatomiska egenhet som denna illustrerar:
    img.fotocommunity.com/images/Akt-Frauen/Koerp...

    Japanerna har en egen benämning, moriman, och är som vanligt värst på området fetischer.
    Snygg bild
  • Killensomvet

    Jaaa det är klart man gillar det! Kameltå o bullfitta gör mig extremt kåt,  får bånge direkt typ, även om hon är ful, det är någon instinkt vi män har helt enkelt.SkämsSkrattande

  • Jonnynilsson
    Killensomvet skrev 2022-01-14 04:30:28 följande:

    Jaaa det är klart man gillar det! Kameltå o bullfitta gör mig extremt kåt,  får bånge direkt typ, även om hon är ful, det är någon instinkt vi män har helt enkelt.SkämsSkrattande


    Kul att du grävde upp en tio år gammal men ack så aktuell tråd.

    En bullfitta med antydning till kameltå och en välsvarvad rumpa i ett par tights kan få vem som att gå igång. Det är snyggt och upphetsande. Se men inte röra ;)
Svar på tråden Bullfitta; vara eller inte vara!?