• Anonym

Är det WT att bo i hyesrätt?

Nej men att bo i höghusomårde och hyra!

• Anonym

Haha, varför skulle det vara WT. En stor del av sveriges befolkning bor i hyresrätt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 21:20:14 följande:
    Nej men att bo i höghusomårde och hyra!

Håller med.
  • Anonym

Nä men har kommit på att det är ganska WT att sitta här inne på Familjeliv. Mest korkade människor som vill hävda sig.
    Ändå sitter jag här inne och läser allt dumt, borde göra något vettigare.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 21:21:09 följande:
    Haha, varför skulle det vara WT. En stor del av sveriges befolkning bor i hyresrätt.
    Och en hel del är just WT.

Beror på om man är ung och inte hunnit in i arbetslivet, då är det inte wt. Men annars - japp.
  • Anonym

Barn ska inte växa upp i höghus och framförallt inte hyres där standarden är låg!

• Anonym

Vad menad med WT? När är man det då ge exempel

• Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2012-05-17 21:36:45 följande:
    Om man är akademiker, 30+ och jobbar och tjänar bra då? Vi hyr eftersom vi tycker det är praktiskt och för att vi trivs i området. Har ett barn på 2 år.
    Håller med, vid bor i ett jättemysigt hyres område och gud så skönt det är att bara ringa vaktmästaren om något krånglar. Plus att det blir ungefär lika dyrt att bo i hyres som att betala på lån.
  • Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2012-05-17 21:36:45 följande:
    Om man är akademiker, 30+ och jobbar och tjänar bra då? Vi hyr eftersom vi tycker det är praktiskt och för att vi trivs i området. Har ett barn på 2 år.

Du menar att en akademiker inte kan vara white trash? Jag tycker iaf inte att wt bara handlar om brist på utbildning.
  • Anonym

Har flyttat från HR till BR och det var bättre med hyres på väldigt många sätt. Bra service om något gick sönder, inga oförutsedda utgifter, frihet att hyra ut i andra hand och få hela kostnaden täckt, slippa vara med i en förening och ha plikter där osv. 
    Inga lån, inga förpliktelser. Jag gillar HR. 

Svar på tråden Är det WT att bo i hyesrätt?