Är det WT att bo i hyesrätt?

Jag har själv aldrig bott i hyresrätt. Jag tycker ändå inte det behöver vara dåligt att bo så, det beror ju på i vilket område helt enkelt. Jag har kompisar som bott i fina hyresrättsområden utan några som helst problem :) Jag skulle dock tycka att det vore synd att man inte kan renovera fritt osv.
Själv bor jag i en bostadsrätt utan lån nu. Det värsta enligt mig är att bostadsrättsföreningen har så mycket makt, att man inte får hyra ut i andra hand som man vill osv. Väldigt negativt med tanke på hur dyra bostadsrätter är i dagens läge. Önskar därför att det kunde bli vanligt med äganderättlägenheter.
Man kan renovera fritt med undantag för det som kräver bygglov. Dock kan man tvingas återställa lägenheten vid avflyttning, men tillåtet är det i allmänhet.
I så fall är jag WT.
I så fall är jag WT. Är blond, bor i en hyreslägenhet i en av Stockholms så kallade värsta förorter, huset är från den så kallade misslyckade miljonprogrammet, har 6 årig högskoleutbildning bakom mig och tjänar bra.
Det som vi har och många så kallade "rika" inte har är en vacker natur med vattendrag, stenkast från huset. Det "rika" har är asfalt och baklån.