• smurfelina75

Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??

Hej!

Finns det några fler som väntar syskon till hösten 2012 och som bor i Sthlm? 
    Jag har BF i början av Okt och det skulle vara jätteroligt o få kontakt med andra som också är gravida och som ska ha i höst.
    Har en son som är född -07.                             

• Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??
  • Granen

Jag har en son född -09 och bor i upplands Väsby. Lillebror är beräknad till den 26 sep :)

• smurfelina75

Men vad roligt, då är vi ju nästan grannar, bor i Täby.
    Har faktiskt bott i Väsby för ca 2 år sen innan vi flyttade tillbaka till Täby. 
    Här blir det en lillasyster enligt senaste UL (förra v men man vet aldrig) o hon är beräknad till 7 okt. 

• Josephine80

Hej! Letar också efter mammor i Sthlms trakten Är beräknad 28:e Augusti, så det är väl gränsfall om jag räknas som höst Har en tjej född -06. Vi bor i Sundbyberg nu men flyttar till Hammarby Sjöstad i juli.

• Granen

Du kanske går över till september så det e okej ;)
    Mår ni bra?

• Josephine80

Ganska kul, jag föddes i Upplands Väsby och bodde där tills jag var 11/12 år.

Jag mår rätt så bra förutom sura uppstötningar då och då. Ni då? Vilken vecka är ni i?

• Granen

Alla vägar leder från Väsby ;)

Jag är inne i v23 imorgon så det tickar på.

Har haft det ganska tufft med sonen då han är väldigt tidigig och busig.
    Även väldigt trotsig och hårdhänt men nu har jag haft några dagar då han har vart supermysig med vissa undantag då ;) han leker även själv och jag har fått vila och fått saker gjorda så just nu är jag bara lycklig :)

• Helenasoch jörgens

hej! är gravid i 23+3(24veckor)
    beräknad 14sep
    en tjej väntas det vara i magen:) rätt vild, sparkar mycket!
    har en dotter på 10år sen innan

• Granen

Jag tycker att min kille är stor. Men era var ju ännu större. :)

Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??