• smurfelina75

Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??

Hej!

Finns det några fler som väntar syskon till hösten 2012 och som bor i Sthlm? 
    Jag har BF i början av Okt och det skulle vara jätteroligt o få kontakt med andra som också är gravida och som ska ha i höst.
    Har en son som är född -07.                             

• Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??
  • Granen

Blir bara små uttstickare.
    Jag ska söka gravpeng men jag kommer jobba så långt det är möjligt.
    Ska inte ta ut någon större semester kanske några föräldradagar.

• smurfelina75

Nej, inga längre resor här heller i år!
    Blir bara små avstickare till Skara Sommarland o till Dalarna för att hälsa på sambons släkt o ett besök på Leksand Sommarland.
    Annars blir det bara o vara hemma o ta det lugnt. 

Jag är ledig from juni fram till BF - har precis pluggat klart min psykologikurs.

Granen: Det är fint med trall på balkongen - hade det förut... 

• Granen

Innan var det en ful grön matta och under orange betong så allt annat är bättre ;)

Jag ska inte plugga nåt mer iår som det ser ut. Så det är bara jobb och familjen som jag ska koncentrera mig på. Vill verkligen jobba så mycket jag kan av ekonomiska själ men samtidigt vill jag bara vara ledig och leka med sonen ;)

• Josephine80

Vad skönt med ledighet från och med Juni smurfelina75! Blir avundsjuk!

Vi ska inte heller resa långt i sommar. Kanske Köpenhamn men inget är spikat än.

Var hos barnmorskan idag och dottern var med. Hon tyckte det var kul att höra bebisens hjärta Allt såg bra ut och har nu valt sjukhus. Det blev BB Stockholm men vi kommer bo närmare SÖS när det är dax så det är ju mycket möjligt att vi hamnar där. Har ni bestämt er än? Har ni börjat tänka på förlossningen?

• smurfelina75

Natasha08 : Välkommen

Josephine80: Jag pluggade hela förra sommaren, så jag tar igen min ledighet nu i år istället   

• Helenasoch jörgens

josephine80: jag tänker en del på förlossningen, mest att den ska starta för tidigt.. lite orolig över det, för har en del jobbig mensvärk, fler som får det?? känt av det varje dag nu :( inte kul!!!

• skyus

Vi väntar syskon i september, magkänlan och BM säger att det är en tjej, så vi får se :)
    Storebror är född 08.

Vi bor i innerstan men som alltid den här tiden på året så börjar man ju längta efter
    egen trädgård eller åtminstone uteplats!

• Josephine80

Helenasoch Jörgens- det låter jobbigt Hoppas verkligen det blir bättre! Har du hört med barnmorskan?

Skyus- Välkommen!

Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??