• smurfelina75

Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??

Hej!

Finns det några fler som väntar syskon till hösten 2012 och som bor i Sthlm? 
    Jag har BF i början av Okt och det skulle vara jätteroligt o få kontakt med andra som också är gravida och som ska ha i höst.
    Har en son som är född -07.                             

• Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??
  • Granen

Åhh nu e jag trött kom hem sent igår. Vaknade tidigt idag. Har rensat i trädgården hos mor och plockat fram alla bebissaker.
    Imorgon blir det till att börja tvätta och rensa kläderna.
    Nu ska vi iaf äta sill sen tänkte jag äta jordgubbar och grädde här på balkong.
    Älskar min balkong :)

• Josephine80

Hej på er! Har ni haft en trevlig helg?

Själv har jag valt BB Stockholm men är fortfarande osäker. Tycker det är svårt att välja! Har ju ingen erfarenhet av BB i Sverige. Rekommenderar ni Danderyd? Vilken MVC går ni på? Går på Mamma Mia söder själv.

Helenasoch Jörgens har det blivit bättre med värken? Själv var jag väldigt orolig i helgen att jag höll på att få halsfluss igen. Blev klar med pencillinkur bara några veckor sen...Har haft så ont i halsen men nu känns det bättre så jag hoppas att det inte blir nåt.

Annars har det varit en bra helg Badade till och med igår i pool. Riktigt skönt var det känna sig lätt och smidig i vatten Funderar på att börja simma nån gång i veckan. Tränar ni andra nåt?

• Granen

Nej jag tränar inte just nu. Det är baddräkts problemet som kommer mellan.

Går på mvc i Upplands Väsby trivs super med min bm och det är samma som med sonen.

Dock är jag sjukt risig, förkyld och jäklig.. Men jag jobbar på ändå. Vad ska man göra lixom? Har en sex dagars vecka denna vecka trist som tusan. Hade hellre vart hemma och vilat ;)

• skyus

Här är en till som är förkyld, med rejälr ont i halsen dessutom. Det är väl den typiska vårförkylningen som alltid kommer den här tiden antar jag.

Förra graviditeten styrketränade jag ändå tills slutet, mest för att jag fick så ont i ryggen annars.
    Nu har jag inget gymkort, men har precis börjat på en gravidyogakurs, det är kanon. Men är också sugen på att simma, om inte annat för att slippa känna sig stor och otymplig ett tag.

Är det någon som vet hur det funkar med simning och foglossning? Har för mig att man avråder då, men glömde såklart fråga BM sist...

• Josephine80

Granen- Usch vad jobbigt! Förstår att du hellre varit hemma och vilat. Vad jobbar du med?

Skyus- Stackars dig också som är sjuk! Graviditetsyoga verkar bra. Skönt också med instruktörer som är så medvetna om vad man får och inte får göra.

Tränade ganska långt in i graviditeten förra gången men då pluggade jag och hade inte ett barn att ta hand om Nu verkar tiden inte räcka till. Och sen är det så stressigt på jobbet så det är ingen talan om att träna under lunchtid. Men hoppas ha mer tid efter att vi flyttat i början av juli men då kommer jag vara ännu större såklart Men simning ska jag kolla upp i området vi ska flytta till.

Vet inte hur det är med simning och foglossning? Du kanske kan ringa BM och kolla?

Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??