• smurfelina75

Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??

Hej!

Finns det några fler som väntar syskon till hösten 2012 och som bor i Sthlm? 
    Jag har BF i början av Okt och det skulle vara jätteroligt o få kontakt med andra som också är gravida och som ska ha i höst.
    Har en son som är född -07.                             

• Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??
  • Granen

Simning är väl annars den mest skonsamma träningen.
    Jag jobbar på pressbyrån.

• Helenasoch jörgens

josephine80: jo det e lite bättre med mensvärken, det kommer o går, känner av det svagt...
    idag promenerade jag mycket o fick så ont i bäckenbenet:( tungt med magen nu!!!!
    usch då, halsfluss låter inte kul!! sj har jag aldrig haft det!!!

den enda träning jag har  emina promenader o dom räcker fint dom:)
    vart bra helg här med!!!:) vi bor trist nog i lägenhet så här kan vi inte ha pool:(
    men vill ha!!!!
    nu har vädret vänt, o blivit svalare, lite höst känsla när det blåser:(

jag går på korallen, en mvc här  ivallentuna...
    har inte fött på danderyd  tidigare, men va inlagd där två dygn med dropp i början av graviditeten! o tyckte det va bra!!!!
    det sjukhuset ligger närmast för oss med...

• Josephine80

Promenader är jättebra och räcker väl! Men inte kul att få ont efteråt

Usch var du inlagd? Var det med graviditeten att göra?

Vi har inte heller pool! Menade utomhusbassäng men det blev lite svengelska

• Helenasoch jörgens

josephine80: nej inte kul o få ont av promenaderna:( jobbigt med foglossning!
    jo va inlagd, gick ner 4kg o led av hypermesis  (svåra kräkningar)
    kunde inte behålla något, så blev inlagd för hade dåliga värden!

• Josephine80

Vad hemskt Helenasoch Jörgens! Hade du så med första barnet också?

Skönt att det är helg! Det har varit en riktigt jobbig vecka på jobbet. Inte att det blir så mycket vila i helgen... Dottern ska ha kalas imorgon och sen är hon bjuden på kalas på söndag. Som tur ska vi inte ha hennes kalas hemma så det blir lite mindre att fixa innan.

• Helenasoch jörgens

josephine80: nej hade inte så med den första!
    men har nästan glömt den tiden, så e lite sugen på en till efter denna;:) sambon vill ha två egna, detta e hans första, o min dotter e hans bonus

mm men det har varit en riktigt dålig helg här, regnat bara:(

• Granen

Det dåliga vädret har inte gjort mig något. Har jobbat hela helgen. Men jag har börjat få ont i magen och sammandragningar..
    Har skickat över gravpengs ansökningspapprena till chefen. Så vi kan hjälpas åt att fylla i dem.
    Men nästa helg är jag ledig då får de se till att vara fint väder. ;)

• Granen

om en vecka för att kolla tappen. Har fortfarande ont i magen och det ska bli intressant att gå till jobbet imorgon..
    Är ju helt chokad över hb det låg på 130 och då har jag inte ätit tabletter på en vecka. Har iaf gått ner 3.5 kg typ. Inte så roligt kanske.
    Blodtrycket låg på 120/75 och sockret 5.9. Hon skulle skicka mitt urin på odling men de gav inget utslag på snabbstickan.
    Hjärtat låg på 146 och magen låg på 24.

• Josephine80

Hej tjejer! Hoppas ni mår bra. Ni för förlåta min frånvaro, har haft så sjukt mycket så har inte haft nån ork att skriva Var nämligen i Tingsrätten förra veckan på grund av vårdnadstvisten jag har med mitt ex. Så den energi jag har haft kvar efter jobbet har gått åt att försöka förbereda inför det. Nu är det över iallafall och nu vilja fokusera på att flytta till vår nya lägenhet och förbereda inför ankomsten av bebis Hur har ni andra haft det?

• Helenasoch jörgens

josephine80: va jobbigt med vårdnadstvist, tjafs o strul:( 
    ja e i vecka 28 nu 27+2:)
    måttet på magen sist va 24
    149 på hjärtljud

mycket foglossning så skaffat ett stödbälte,
    yrsel från o till:(
    börjar bli tungt nu, bebis sparkar varje dag, helst upp mot revbenen vill h*n sparka!

Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??