• Anonym

Min 3 åring är smart för sin ålder!

Grattis! Hoppas "smartheten" håller i sig livet ut.

• Anonym

min 3-åring har fått börja läsa kinesiska. klar med första året.

• Anonym

Förstår skämt? Då är hon smartare än mig för det är defintivt skämt som går mig över huvudet

• Anonym

Haha, det här är FL, du kan inte skriva så om ditt barn, för då kommer följande att hända:
    Tjugo personer kommer också att säga att deras barn kunde samma saker, gärna när de var två....
    Tjugo andra kommer att säga att det inte verkar vara något speciellt med ditt barn, det är ungefär normalt för åldern och slutligen tjugo stycken till  kommer att hänga upp sig på att det är viktigt att man borstar tänderna på barnet fram till det är minst nio år
    Själv kan jag bara gratulera dig till en fin och framåt unge!

• Anonym

Jag funderar över, vad är man stolt över? Har det varit en kamp för flickan att lära sig dessa saker? Eller har det kommit naturligt?

För mig är det ungefär som att vara stolt över att barnet är långt, har rött hår eller 5 tänder. Alla barn är ju olika och utvecklas i sin egen takt så jag ser inte riktigt vad man ska vara stolt över? Det är ju ingen prestation vi pratar om här.

• Anonym
    Anonym (stolt mamma) skrev 2012-05-26 10:53:50 följande:
    Varför kinesiska av alla språk??
    För hon kan redan svenska,engelska och italienska. Det var dax för asiatiskt.
  • Anonym

Jag har lika..fast lite merDubbelnamn..så långt namn att stava;) helt blöjfri vid 1år,även natten. ALDRIG hänt en olycka. Men nästan föör bra håll..Och vi tränar inget alls. Utan det bara kommer. Vårt barn är 3år och 5månader. Vårt barn är väldigt envis och kan lätt bestämma över andra..det försöker vi dra ner lite.

Kan dock inte hoppa hage.

Har kanske inte ärvt stavningen av dig hoppas jag....det finns inget som heter våran:P   

• Anonym
    Anonym (stolt mamma) skrev 2012-05-26 11:00:48 följande:
    Har hon användning av kinesiska?

Kan ALDRIG ha för lite språkkunskaper.
Svar på tråden Min 3 åring är smart för sin ålder!