Efter 6år vill han träffa han..
Jag och mitt x var tillsammans fram och tillbaka till våran son var 3månader. Sen började han droga.
Jag orkade inte med hans psykiska tillstånd. Han var otroligt kontrollerande och svartsjuk. Han var manipulerade och det visade sej att han inte var den man sa att han var.
Hela hans livshistoria stämde inte och allt han hade sagt var lögn. Hemska saker som han berättat var bara påhitt.
Visste inte längre vem han var.
Har var inte alls brydd att träffa sin son nånting, han ringde mej ofta i två års tid efter att vi separerade för att få min sympati av hans bedrövliga liv och det tog lång tid innan jag klarade av att klippa helt.
Men när min son var 11månader så träffade jag en underbar man.
Min son kallade han för pappa och det blev bara så. Jag och han fick ett gemensamt barn och gifte oss å hela fadderullan. Men nu..när min son är 6år och har en familj och ser min man som sin pappa så hör xet av sej just när vi skickat in pappren om närstående adoption..och han vill skaffa ett umgänge men han!
Jag har hört att det handlar om "barnets rätt till förälldern" men i de här fallet så har han redan föräldrar.
Mitt ex har suttit på flera behandlingar och bott överallt i sverge och ALDRIG brytt sej om min son.
Jag vet inte hur stor chans det är att han kommer få träffa han..men jag kommer göra allt för att det inte ska hända..