• Anonym

Pappans parti

Allt ta pappans parti (((((

• Svar på tråden Pappans parti
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-03 13:05:51 följande:
    va?

Alla ska det stå. det känns vad man än säger o gör så är det fel.
  • Vissla

Inte för att vara taskig nu men det är ganska ovanligt att nån alls tar pappans parti som om nu "alla" gör det så verkar det som att du gör nånting fel

• Neelah

Vad vill du att vi ska säga? Du berättar ju inte vad det handlar om.

Följ dina drömmar var de än leder
  • Neelah
    Vissla skrev 2012-06-03 13:08:56 följande:
    Inte för att vara taskig nu men det är ganska ovanligt att nån alls tar pappans parti som om nu "alla" gör det så verkar det som att du gör nånting fel
    Sant! Det är väldigt ovanligt.
    Följ dina drömmar var de än leder
  • Anonym (mamma)
    Vissla skrev 2012-06-03 13:08:56 följande:

nej jag gör inga fel men det bara känns så.

Jo när umgänget har varit så min dotter mått dåligt när hon har kommit hem men sen när jag drog in så har hon varit en glad flicka o inte ledsen.   
  • Vissla
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:10:36 följande:

Jo när umgänget har varit så min dotter mått dåligt när hon har kommit hem men sen när jag drog in så har hon varit en glad flicka o inte ledsen.   

Jag förstår inte alls den här meningen
  • Anonym (mamma)
    Vissla skrev 2012-06-03 13:12:13 följande:

Jag förstår inte alls den här meningen

Menade att hon slogs o skrek o ville inte äta eller sova hon grät när jag lämnade henne o grät när jag hämtade henne. 

När jag drog in umgänget så var hon en glad o lycklig tjej som innan. Innan all umgänge var  

• Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:10:36 följande:

Vad säger domstolen och ditt ombud?
Svar på tråden Pappans parti