• Anonym

Pappans parti

Allt ta pappans parti (((((

• Svar på tråden Pappans parti
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-03 13:32:24 följande:
    Alltså ligger du bakom de andra trådarna i ämnet med? Varför starta nytt hela tiden eller tror du dig få med håll i ditt tänk snart?

Nej det blev bara fel. o jag skulle ta bort dem men det går ju inte ta bort dem vet inte hur
  • Neelah
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:25:03 följande:
    JAg underhåller inte. HNa har haft sina chanser det ända han gjorde när han skulle umgås med sin dotter var att bråka med mig o skrika åt mig o putta på mig o säga att jag skulle egentligen haft stryk.

Istället för att umgås med sin tös

du verkar mig vilja nått illa      
    Har du varit med under hans umgänge med dottern?
    Har han skadat dottern (på annat sätt än att hon är ledsen när du hämtar/lämnar henne hos pappan).
    Har du anmält honom till polisen varje gång han har hotat eller knuffat dig?
    Följ dina drömmar var de än leder
  • Anonym (mamma)
    Neelah skrev 2012-06-03 13:34:16 följande:
    Har du varit med under hans umgänge med dottern?
    Har han skadat dottern (på annat sätt än att hon är ledsen när du hämtar/lämnar henne hos pappan).
    Har du anmält honom till polisen varje gång han har hotat eller knuffat dig?

Nej men början var jag med när han träffade sin dotter här. Å då umgick han inte med dottern. Han skrek o gapade åt mig.

Nej han har inte skadat dottern mer än när han kom innanför dörren  gick han direkt o slet upp henne o hon började gråta o han  tog inte ner henne.

Japps anmält honom ja     
  • Anonym (mamma)

Nu ska jag ut ha det bra.

• Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:25:03 följande:
    JAg underhåller inte. HNa har haft sina chanser det ända han gjorde när han skulle umgås med sin dotter var att bråka med mig o skrika åt mig o putta på mig o säga att jag skulle egentligen haft stryk.

Istället för att umgås med sin tös

du verkar mig vilja nått illa      
    Varför var han tvungen att träffa dig för att få träffa sin dotter? Är man inte riktigt goda vänner är det sällan en bra lösning på hur man ska göra vid umgängen.

Varför tror du det? Jag försöker hjälpa dig. Det skulle vara tråkigt för ert barn om du förlorade vårdnaden.
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-03 13:54:35 följande:
    Varför var han tvungen att träffa dig för att få träffa sin dotter? Är man inte riktigt goda vänner är det sällan en bra lösning på hur man ska göra vid umgängen.

Varför tror du det? Jag försöker hjälpa dig. Det skulle vara tråkigt för ert barn om du förlorade vårdnaden.

det verkar som jag är boven i det hela.

Orkar inte prata mer om det. Ha det bra.

O jag vill dig inget ont om jag sa nått som du blev arg över.   
  • Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 18:53:32 följande:
    det verkar som jag är boven i det hela.

Orkar inte prata mer om det. Ha det bra.

O jag vill dig inget ont om jag sa nått som du blev arg över.   
    Det är du inte men kan du förklara varför han inte fått träffa sin dotter utan dig? Det är inte ett smart drag att ha umgänge där man som boendeförälder kräver att få vara med, om man inte har ett riktigt gott samarbete och är vänner. Jag vill liksom inte träffa någon jag är ovän med och dessutom dra in mitt barn i det.

Varför startade du en tråd om du inte vill prata? Det förstår jag inte.Obestämd

Du tolkar mig helt fel, för jag är inte arg.
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-03 20:24:06 följande:
    Det är du inte men kan du förklara varför han inte fått träffa sin dotter utan dig? Det är inte ett smart drag att ha umgänge där man som boendeförälder kräver att få vara med, om man inte har ett riktigt gott samarbete och är vänner. Jag vill liksom inte träffa någon jag är ovän med och dessutom dra in mitt barn i det.

Varför startade du en tråd om du inte vill prata? Det förstår jag inte.Obestämd

Du tolkar mig helt fel, för jag är inte arg.

Nej för vi bara bråkar o så. O jag försöker vara vän med pappan men får bara smutkastning. Jag har aldrig krävt att vara med umgänget. Det är därför det finns umgängestöd.
  • Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-04 07:20:37 följande:
    Nej för vi bara bråkar o så. O jag försöker vara vän med pappan men får bara smutkastning. Jag har aldrig krävt att vara med umgänget. Det är därför det finns umgängestöd.
    Han kanske inte klarar att vara din vän, även om du försöker vara hans. Då funkar det inte att du är med.

Finns umgängesstöd för att ni bråkar?

Då borde han kunna ha umgänge själv bara någon annan hämtar och lämnar eller att det sköts via förskola. Många andra har det så.

Vad säger ditt ombud och domstolen? Får han eget umgänge?
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-04 07:35:17 följande:
    Han kanske inte klarar att vara din vän, även om du försöker vara hans. Då funkar det inte att du är med.

Finns umgängesstöd för att ni bråkar?

Då borde han kunna ha umgänge själv bara någon annan hämtar och lämnar eller att det sköts via förskola. Många andra har det så.

Vad säger ditt ombud och domstolen? Får han eget umgänge?

Ta du hans parti nu eller.

NU är det att stödpersonen med.

Nu ska jag dricka mitt kaffe ha det   
Svar på tråden Pappans parti