• Anonym

Pappans parti

Allt ta pappans parti (((((

• Svar på tråden Pappans parti
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-03 13:14:03 följande:
    Vad säger domstolen och ditt ombud?

Ja de lyssnar inte iallafall på mig. De säger bara att jag ska låta henne gråta detta går över.
  • Ejin

Varför startar du nya trådar hela tiden om samma ämne.? Det räcker väll med en...

• Anonym (mamma)
    Ejin skrev 2012-06-03 13:17:20 följande:
    Varför startar du nya trådar hela tiden om samma ämne.? Det räcker väll med en...

Råka göra det inte meningen tryckt fel.
  • Neelah
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:10:36 följande:
    Jo när umgänget har varit så min dotter mått dåligt när hon har kommit hem men sen när jag drog in så har hon varit en glad flicka o inte ledsen.   
    Om du på eget bevåg dragit in umgänget så räknas det som umgängessabotage. Jag hoppas att du har gått via rätt kanaler (rådgivning/umgängesavtal med hjälp av familjerätten och, om det inte fungerar, umgänge som fastställs av tingsrätten).

Mina bonusar var oroliga både när de kom till oss och när de kom tillbaka till mamman när de var yngre - det berodde inte på att de hade det dåligt hos sin mamma eller sin pappa, utan de mådde dåligt av att behöva flytta varannan vecka. Det blev bättre när de fick vara hos var och en i längre perioder och nu när de är äldre är det inget problem alls.
    Följ dina drömmar var de än leder
  • Anonym (mamma)
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:17:51 följande:

Råka göra det inte meningen tryckt fel.

sen försökte jag ta bort dem men vet inte hur
  • Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:14:48 följande:
    Ja de lyssnar inte iallafall på mig. De säger bara att jag ska låta henne gråta detta går över.
    Ja men då måste du låta dottern ha umgänge. Hur ska hon annars kunna bli trygg med pappan?

Undanhåller du barnet från umgänge kan du förlora både boende och vårdnad. Tror du att det är ett bättre alternativ för barnet än att du får bita ihop när pappan har umgänge?
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-03 13:18:57 följande:
    Ja men då måste du låta dottern ha umgänge. Hur ska hon annars kunna bli trygg med pappan?

Undanhåller du barnet från umgänge kan du förlora både boende och vårdnad. Tror du att det är ett bättre alternativ för barnet än att du får bita ihop när pappan har umgänge?

oki
  • Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2012-06-03 13:19:58 följande:
    oki
    Vad var det för svar? Tror du seriöst att en förälder får undanhålla barnet från den andra föräldern utan att själv riskera att förlora boende och vårdnad? Tror du att det skulle vara ett bättre alternativ för er dotter?

Om du fick bestämma. Hur skulle det då se ut med barnet, boende, umgänge, vårdnad?
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2012-06-03 13:22:46 följande:
    Vad var det för svar? Tror du seriöst att en förälder får undanhålla barnet från den andra föräldern utan att själv riskera att förlora boende och vårdnad? Tror du att det skulle vara ett bättre alternativ för er dotter?

Om du fick bestämma. Hur skulle det då se ut med barnet, boende, umgänge, vårdnad?

JAg underhåller inte. HNa har haft sina chanser det ända han gjorde när han skulle umgås med sin dotter var att bråka med mig o skrika åt mig o putta på mig o säga att jag skulle egentligen haft stryk.

Istället för att umgås med sin tös

du verkar mig vilja nått illa      
  • Anonym

Alltså ligger du bakom de andra trådarna i ämnet med? Varför starta nytt hela tiden eller tror du dig få med håll i ditt tänk snart?

Svar på tråden Pappans parti