• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Fridayyy skrev 2012-06-18 09:34:48 följande:
    Jo men du fattar ju inte ens att det är skillnad ¨på porr och onani så det är ju ingen idé att ens prata om det.
    Det du inte verkar förstå är att porr görs till onani i första hand....
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-18 10:24:12 följande:
    Nähä...tur du inte har en sån som mig då!
    Men blir din killes kisse lika hård som min blir då?
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-18 13:50:44 följande:
    Hehe...ska vi jämföra dem??? Kisse???? Det lät ju inte så manligt...Skrattande
    Manligt? det är ett finare namn för kuk ju! Min kisse blir allti hård av porr.
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-18 13:50:44 följande:
    Hehe...ska vi jämföra dem??? Kisse???? Det lät ju inte så manligt...Skrattande
    Vadå, måste namnet på det manliga könsorganet vara manligt? Du har ju åsikter helt uppåt väggarna, och förbjuda våldsfilmer? Dina barn kommer ju bli socialt missanpassade som varken får kolla porr eller våld.
  • Anonym
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-18 14:14:13 följande:
    Kisse? Det kan ha varit den konstigaste omskrivning för kuken jag någonsin sett.

Kissekatter är söta. Penisar är fan ganska fula när man tänker efter. 
    Du har väl själv en kisse? Även om den kanske inte är så stor.
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-18 21:26:40 följande:
    "jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?"

LOLOLOL TROLL!

Du är för ROLIG! Vet du inte att det finns högst erotiska kopparstick från 15-1600talet, skapta för främst männens onani?

Jag ska berätta en hemlighet. Folk onanerade redan före jesu tid.
    Haha. Du har ju fan ingen aning om vad som menas med "troll".
  • Anonym
    engdahl skrev 2012-06-21 10:48:31 följande:
    Hej, TS!
    Jag har inte läst igenom hela tråden, men jag hoppas att du inte sa haka upp dig på detta utan att ni kan fortsätta att ha ett underbart sexliv tillsammans. Att han tittar på porr har med intill visshet gränsande sannolikhet inte någonting att göra med att han skulle vara missnöjd med dig.
    Många män som har stor sexlust gillar att konsumera porr för att det är upphetsande och det är skönt att bli kåt - och sedan runka eller som på måndagskvällen rikta kåtheten mot sin käresta. Skåda inte en given häst i munnen utan ta emot hans hårda kuk och det han gör med dig. Inte tänker han på porrbrudar när han är med dig utan porr är bara fantasier och man tänder på situationerna och det visuella, inte att man drömmer om de specifika personerna man tittar på.

Försök slappna av och inse att ni har ett bra förhållande och tänk inte negativt på detta mer utan njut bara av att du har en kåt man - och låt honom titta på porr ibland utan att du behöver känna dig hotad.
    Oj vilket duktigt svar, not!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-21 11:53:25 följande:
    Oj vilket duktigt svar, not!
    Tycker allvarligt synd om dej som inte verkar ha samma preferenser till onani som vi flesta andra.....
  • Anonym

Jag hade inga problem när min man runkade till porr. Vi hade sex 2-3 gånger i veckan. Men sen så ville han inte så ofta. Det blev 1 gång i månad eller knappt det. Han sa bara att han inte hade lust. Då hittade jag att han hade kollat porr och runkat istället. Då kände jag mig utbytt. Usch. Idag har vi sex igen. Tog bara 2 år.

• Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-25 00:41:39 följande:
    Skärpning nu, kommer du inte ihåg vad du själv skrev?
    "Kvinnor fattar det [att män behöver porr/JBB:s ant] samtidigt som män fattar att vi kvinnor behöver en älskare ibland. Inte för att BYTA UT mannen, utan för att ha som KOMPLEMENT. Någon som ger det mannen inte ger."
    /någravägrarporr
    REPRIS: Du likställer porr med otrohet!!

Lycka till med att ha ett väldigt ensamt tråkigt liv. Eller du kanske är en av de där extrem-tokfeministerna som likt bloggerskan NoBoyToy likställer heterosexuellt samlag som att "mannen runkar av inuti kvinnan"???
    Min kille och jag har ett porrfritt liv tillsammans. Man behöver inte alls bli ensam om man väljer bort porr Skrattande
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!