Min älskling porrsurfar!!!!!!
Anonym (Bunny) skrev 2012-06-25 01:16:16 följande:
Tråkigt att du har en sådan syn på porr.Att det finns fler nakna ensamma tjejer i porr tror jag bara beror på att porrindustrin mestadels riktar sig till män och en naken kvinnokropp lockar till mer fantasi för mannen än vad en man och en kvinna gör (det kan även vara så att mannen känner sig olustig med att se en annan killes könsorgan). Detta betyder fortfarande inte att han fantiserar om att vara otrogen med en annan kvinna. Han bara tittar på kroppen och fantiserar om sex. Han kanske även har med sin partner i fantasierna eller fantiserar om att hans partner är kvinnan i filmen. Det betyder inte att han inte vill vara med sin partner i verkliga livet, han vill bara fantisera lite. Jag ser inte det negativa i det.
Jag är en kvinna som gillar porr och har inte intresse för någon annan än min pojkvän. Inget jag tittar på kan ändra på det.
Det enda jag skulle ha problem med som flickvän till en som ibland porrsurfar är om min pojkvän återkommande skulle kolla på porr med en och samma kvinna och börja fantisera om denna som person. Det är en helt annan sak och först då kanske man kan börja jämföra det med fantasier och otrohet. Detta tror jag dock är väldigt ovanligt bland folk som har partners.