• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Tror det finns ett antal rätt så nöjda män/kvinnor som ändå onanerar till porr då och då..

• Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:37:32 följande:
    Hur skall jag veta det? Jag jobbade inte med den undersökningen pga att jag är dataingenjör och inte statistiker!
    Men var med i snacket där tokfeminster dömde ut undersökningen på samma sätt som du gör nu. Där kom det sedemera fram att den var statistiskt korrekt gjord.
    Fram med en källa, annars är dina påståenden värdelösa
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:45:17 följande:
    Du verkar ju lika lite läskunning som den andra token här....
    Som jag skrev så FÅR DOM INGEN SEX av sin partner pga att hon inte vill.......
    Vad är det du inte fattar? En man med bättre självförtroende och utstrålning drar lättare till sig kvinnor, alltså ökar hans chanser att hans egen partner ska få upp ögonen för honom igen om han fixar till det
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:48:25 följande:
    Svarar normalt inte på vad provokativa superfegisar som bara är otrevliga bakom en anonym fasad. Kommer inte att göra det med dina inlägg i fortsättningen heller.

Hur kan du vara så korkad att jag efter 3-4år skulle minnas var det länkarn finns?????
    Hur ska vi då veta att du inte bara hittar på allt om den där magiska undesökningen från RFSU?
  • Anonym
    Marsch skrev 2012-06-26 15:53:07 följande:
    Många människor tänder på visuell stimuli.
    Ja men inte bara visuellt. Men en del här i tråden verkar inte förstå att en människa, kvinna eller man, blir kåt med hjälp av alla sina sinnen.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 15:49:36 följande:
    Vad är det du inte fattar? En man med bättre självförtroende och utstrålning drar lättare till sig kvinnor, alltså ökar hans chanser att hans egen partner ska få upp ögonen för honom igen om han fixar till det
    Suck!
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:58:21 följande:
    Samt att man kan öva upp förmågan att tända på andra sätt.
    Ja precis

Kollar man ex på porr varje gång man vill bli kåt för att onanera så vänjer man sig vid att enklast tända visuellt och det blir svårare att tända på andra sätt
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 15:58:58 följande:
    Suck!
    Är det kanske Janice som måste sucka anonymt eftersom "hon" lovat att inte svara längre på det jag skriver
  • Anonym
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:12:23 följande:
    Hej! Här hemma har vi vad många anser vara omvända roller i det här ämnet. Jag porrsurfar minst 10 timmar i veckan, är mammaledig så jag har en hel del fritid. Blir fullständigt vansinnig om min gubbe skulle lägga sig i att jag porrsurfar och det har ingenting med honom att han inte skulle räcka till att göra. 
    Det är bara så att jag ÄLSKAR stora svarta kukar, men avskyr svarta män. Så det är inte direkt någon risk att jag skulle gå ut och leta upp någon svart man att suga av bara för att jag gillar stora svarta kukar.
    Jag BEHÖVER titta på dem, jag vill inte röra dem, jag bara måste se en stor svart monsterkuk varje dag annars blir jag väldigt lättirriterad och stingslig. 
    Det låter som ett beroende
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:20:03 följande:
    Måste ju då fråga om din man har några åsikter eller känslor inför detta beroende?
    Bara för att du har sådant sjukligt kontrollbehov och skall godkänna hur din man onanerar så behöver väl normala tjejer och killar inte fråga sina respektive vad det är ok att onanera till!
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!